Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برونو کاهل، رئیس آژانس اطلاعاتی فدرال آلمان از کشورهای غربی خواست اطمینان حاصل کنند که برای مقابله با هر تهدید بالقوه‌ای از سوی روسیه آمادگی دارند و در عین حال روابط نزدیک خود با مسکو را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به جای آن که شریکی برای امنیت اروپا داشته باشیم، به احتمال زیاد با تهدیدی بالقوه از سوی روسیه مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آژانس اطلاعاتی فدرال آلمان تأکید کرد: کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و سایر کشورهای غربی باید خود را برای مقابله با چنین تهدیدهای بالقوه‌ای آماده کنند.

این مقام آلمانی اضافه کرد، با این حال در صورت تمایل مسکو به همکاری، غرب باید حامی روابط نزدیک و کانال‌های ارتباطی با روسیه باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات حکومت طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «رحمت الله نجیب» معاون ریاست عمومی اطلاعات حکومت طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

وی افزود حضور و فعالیت گروه تروریستی داعش به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

نجیب تاکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

«ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی حکومت طالبان نیز پیش از این اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شود«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استاظهار نگرانی شورای امنیت از فعالیت داعش در افغانستان

وی با اشاره به برخی گزارش‌ و اظهارات مقامات آمریکایی گفته بود برخی کشورها و نهادها از نام داعش در جهت اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند.

مجاهد تاکید کرده بود این ادعاها با هدف بزرگنمایی گروه تروریستی داعش انجام می‌شود.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه پوتین برای افغانستان نیز پیش از این تاکید کرده بود آمریکا و انگلیس به تقویت سنگرهای شاخه خوراسان داعش کمک می‌کنند و در عین حال سران طالبان را با تهدید هواپیماهای بدون سرنشین تهدید می‌کنند تا از روسیه و چین فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت