Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیل ده روسی بازیکن تیم ملی ایتالیا هم دیشب خداحافظی کرد اما در سایه اشک های بوفون او و بازنشستگی اش دیده نشدند.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از  جام جم آنلاین ، ایتالیا پس از 60 سال به جام جهانی نرسید. دیشب لاجوردی پوشان با توجه به تساوی بدون گل و البته شکست یک بر صفر در دیدار رفت به طرز ناباورانه ای از رسیدن به جام جهانی بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در شب حذف ایتالیا اتفاقی جنجالی بر روی نیمکت ایتالیا افتاد.

در جریان دیدار، ونتورا سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت که ده روسی را راهی زمین کند تا از تاثیرگذاری بالا هافبک ایتالیایی بهره ببرد. با این وجود، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که ده روسی شدیدا با این تصمیم مخالفت کرده است. وقتی یکی از اعضای کادرفنی به او می‌گوید که خودش را گرم کند که به زمین برود، او پاسخ می‌دهد:« چرا من باید به زمین بروم؟ ما به تساوی نیاز نداریم، باید ببریم! به ونتورا احمق بگو که تمام بازیکنان می‌خواهند اینسینیه به زمین برود نه من!»

در نهایت ده روسی نیز به میدان نرفت، ولی بازیکنی که او معتقد بود می‌تواند نتیجه را عوض کند، یعنی اینسینیه نیز توسط ونتورا به زمین فرستاده نشد و همانطور که هافبک رم پیش بینی کرده بود، بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و ایتالیا پس از 60 سال به جام جهانی نرسید.

اینها تصاویری از اعتراض ده روسی به مربی ایتالیاست:

  

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند