Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شهردار تهران با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود، با توصیه «بردباری» به شهروندان، به استقبال روز جهانی بردباری رفت.در پیام محمدعلی نجفی آمده است:

امروز روز جهانی «بردباری» است؛ روزی مهم در تقویمِ مشترک جهانی که شهرنشینانِ جهان به ویژه ساکنین کلانشهرها امروز بیش از هر زمانی نیازمند توجه به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورِ خشونت‌هایی که در کلانشهرها به واسطه مشکلاتِ گوناگون، شهروندان به هم روا می‌دارند، ضرورت «بردباری» و «مدارا» را بیش از همیشه نمایان کرده است.

به باور ما، «مدارا» ضرورتی برای رعایت حقِ شهروندی و قوی‌ترین پیش نیاز برای آشتی است. بردباری همچنین فضیلتی برای زیستنِ محترمانه شهروندان در کنارِ هم و دوری جستن از عدم تحمل دیگران و «نابردباری» است.

بیایید از امروز قدرت تحملمان را بالاتر ببریم و با یکدیگر در شهر «بردبارانه» تر رفتار کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد

علی قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ملی شوراها با اشاره به اینکه شورای شهر بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و … و نیز تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه‌های حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر است تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج عنوان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، مطرح کرد: امید است با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

کد خبر 6090333

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند