Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس آژانس اطلاعاتی فدرال آلمان به کشورهای غربی هشدار داد برای مقابله با تهدید روسیه آمادگی داشته باشند. برونو کاهل، رئیس آژانس اطلاعاتی فدرال آلمان از کشورهای غربی خواست اطمینان حاصل کنند که برای مقابله با هر تهدید بالقوه‌ای از سوی روسیه آمادگی دارند و در عین حال روابط نزدیک خود با مسکو را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ما به جای آن که شریکی برای امنیت اروپا داشته باشیم، به احتمال زیاد با تهدیدی بالقوه از سوی روسیه مواجه هستیم.

رئیس آژانس اطلاعاتی فدرال آلمان تأکید کرد: کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و سایر کشورهای غربی باید خود را برای مقابله با چنین تهدیدهای بالقوه‌ای آماده کنند.

این مقام آلمانی اضافه کرد، با این حال در صورت تمایل مسکو به همکاری، غرب باید حامی روابط نزدیک و کانال‌های ارتباطی با روسیه باشد./ 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین

 

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که رزمایش نیروهای موشکی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در حال آماده سازی است، به اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و برخی مقامات انگلیسی و آمریکایی در مورد احتمال اعزام نیرو از کشورهای غربی به اوکراین مربوط است.

او در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مانور موشکی روسیه با چه تهدیداتی مرتبط است، گفت: «مسلماً صحبت بر سر اظهارات آقای ماکرون و نمایندگان دولت بریتانیا است. و اگر اشتباه نکنم، یک سناتور آمریکایی نیز به آنها ملحق شده و آنها از آمادگی و حتی قصد اعزام نیروهای مسلح به اوکراین، یعنی افشای واقعی حضور سربازان ناتو در مقابل ارتش روسیه صحبت کردند.»

دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که این یک دور کاملاً جدید و بی سابقه از تلاش برای تشدید تنش است  و اظهارات بی سابقه سیاستمداران غربی در مورد آمادگی آنها برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین مستلزم توجه و تدابیر ویژه است.

 

پسکوف همچنین در پاسخ به سوال دیگری گفت که وزارت دفاع روسیه در حال بررسی اطلاعاتی است که نشان می‌دهد فرانسه سربازان لژیون خارجی خود را به اوکراین فرستاده است یا خیر.

این واقعیت که گروهی از نیروهای نظامی فرانسوی در نبردهایی با واحدهای روسی در دونباس شرکت دارند، چند روز قبل توسط استفان برایان، دستیار سابق معاون وزیر دفاع ایالات متحده مطرح شد.

سخنگوی کرملین یادآور شد: در این رابطه، ابتدا باید درک کنید که این اطلاعات تا چه اندازه درست است. گزارش‌هایی وجود دارد که مقامات نظامی ما در حال بررسی آنها هستند. ما اخیرا شاهد دور جدیدی از تنش هستیم که توسط رئیس جمهور فرانسه آغاز شد و مسلماً این همه لفاظی بسیار خطرناک است.

کرملین اتهام مبنی بر آمادگی روسیه برای خرابکاری در اروپا را بی اساس خواند

دیمیتری پسکوف همچنین تاکید کرد که اتهامات مطرح شده توسط روزنامه فایننشال تایمز درباره آماده سازی ادعایی روسیه برای خرابکاری در اروپا کاملاً بی پایه و اساس است.او به خبرنگاران گفت: این مطلب جدی به نظر نمی‌رسد و اتهامات بی اساس با دلیل و بدون دلیل علیه مسکو در حال افزایش و تشدید است. تقریباً ما با این روحیه با چنین گزارشاتی برخورد می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود