Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@07:32:06 GMT

خسارت ۲۰۰میلیاردی دو بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۰۵۰۲

خسارت ۲۰۰میلیاردی دو بیمارستان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آسیب دو بیمارستان سرپل‌ ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله اخیر خبر داد.

دکتر قباد محمدی ، اظهار کرد: متاسفانه به دنبال زلزله اخیر دو بیمارستان سرپل ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب آسیب جدی دیدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: بیمارستان 96 تختخوابی سرپل ذهاب به لحاظ ظاهری 30 درصد آسیب دیده، اما از آنجا که سازه ساختمان دچار آسیب شده قابل استفاده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: متاسفانه در این زلزله فاز توسعه 120 تختخوابی بیمارستان اسلام آبادغرب نیز که امسال به بهره برداری رسیده دچار آسیب شده است، بطوری‌که فعلا قابل استفاده نیست و سازه آن خسارت دیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه در مراجع قضایی طرح شکایت کرده است، گفت: جای تاسف است که بیمارستان تازه تاسیس که باید امن ترین جای یک شهر باشد، پیش از همه ساختمان‌های شهر در زلزله دچار آسیب شود و به همین علت از پیمانکار پروژه شکایت کردیم.

محمدی همچنین با اشاره به آسیب مراکز بهداشتی در سه شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و اسلام آبادغرب گفت: خوابگاه‌های دانشگاه نیز در کرمانشاه دچار خسارت جزیی شدند.

وی برآورد ریالی خسارات وارد شده به بخش های درمان استان را 210 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عمده این مبلغ مربوط به خسارت دو بیمارستان سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در خوزستان

به گزارش خبرآنلاین، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین سالند در خوزستان را لرزاند.

هنوز از تلفات این زلزله اخباری در دست نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888323

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • زلزله در خوزستان