Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرفهای شوکه کننده امیر تتلو در مورد زلزله کرمانشاه

 

پس از زلزله مهیب و خسارت بار غرب کشور ، که منجر به کشته شدن 435 ایرانی گردید ،افراد و چهره های سرشناس ایران و جهان اقدام به ابراز همدردی و فرستادن پیام تسلیت کردند. به گزارش سایت سرگرمی ایران ناز در این میان پیام تتلو به مردم زلزله زده بار دیگر باعث تعجب شد و واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر تتلو اظهار داشت این بلای طبیعی انتقامی است که خدا از مردم به خاطر وقایع انتخابات و توهین به وی گرفته است.

 

تتلو نوشت:

 

 

مردم بى همه چیز انقدر مسئولین مسئولین نكنین !!!! همه چیز از شماست كه بر شماست !! انتخاب خودتون بود !! هنوزضجّه هام و فریادام دم انتخاباتو یادمه و هنوز اونهمه فحشایى كه به منو ناموسم دادین تاثیرش رو مغزمه !!! هنوز رقص میلیونیتون تو خیابون و شعار دادن علیه منه بد بخت و جیگیلى جیگیلى یادم نرفته !!

 

حالا نوبت منه فحشتون بدم بى غیرتا !! این شمایین كه باعث مرگ و زلزله شدید !! با اعمالتون !! با كوته فكریتون و با جهل و بى ادبى و بى غیرتیتون !! تقصیر خودتونه !! هیچ وقت خدا به خاطر چهارتا مسئول یه كشورو تنبیه نمیكنه !!

 

امّا به خاطر بى رگ بودن مردم اون كشور حتما این كارو حتما میكنه !! سرتونو از تو برف بكشید بیرون بى غیرتا !! ادم بى غیرتو باید بد زد رنده كرد !! آدم بى رگ=انگل مملكت

 

امیر تتلو همچنان منتظر است که مردم از وی حلالیت بطلبند و به این نتیجه برسند که اگر تتلو آن ها را حلال نماید, در نتیجه بلایای طبیعی به پایان خواهد رسید.

 

 

وی در این راستا تصریح کرد:

یه روز میفهمى همه ى این بلایا واسه چى بود !! اونموقع میاى دنبال حلالیت !! جالب اینجاست كه من حلالت میكنم ! ولى اگه زنده باشم ! بترس از روز مرگم كه من همین الانم سر كار بودم برات … !! رفت تنت … !

 

تتلو در پستی دیگر در مورد تسلیت گفتن و ابراز همدردی اینچنین نوشت:

 

 

تسلیت همه بگیم تسلیت كمك نكنیا ! بگو تسلیت !!! امیر تتلو چرت گفت برو فحشش بده بگو بگه تسلیت !! اصلا دنبال دلیل نگردا ؟!؟ فقط بگو تسلیت !! راحت ترین كار ؟ تسلیت ! خوب تتله بى شرف توام یه تسلیت میگفتى تموم میشد میرفت !!! بیا ! تسلیت آقا تسلیت !! آقا همه بنویسین تسلیت ! اصلا پروفایلتونم بكنین تسلیت اینجورى هم كرمانشاه خوب میشه و هم دیگه زلزله نمیاد.

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش از روند خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده دشتیاری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی با حضور در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور از روند خدمت‌رسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش به مردم بازدید و ضمن گفت‌وگو با آن‌ها در خصوص مشکلات و رفع نیازهای اولیه ایشان تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر حضور نیروی دریایی ارتش تا رفع مشکلات مردم جنوب شرق از آمادگی یگان‌های لجستیکی و پروازی این نیرو همچنین پخش مواد اولیه مورد نیاز بین خانواده‌ها خبر داد.

وی افزود: در روزهای آینده و لحظات تحویل سال با تمام توان برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده در منطقه حضور خواهیم داشت.

کد خبر 737258

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲ ؛ از قتل هولناک داریوش مهرجویی تا بازگشت امیر تتلو
  • حرفهای بازیگر مشهور آمریکایی برنده اسکار درباره قرآن | ببینید
  • سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • فوری: فهرست شوکه کننده تیم ملی!
  • یاشار سلطانی: با امیر تتلو هم بند بودم (فیلم)
  • یاشار سلطانی: با امیر تتلو هم بند بودم
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • (ویدئو) اعترافات تکان‌دهنده؛ تتلو چنان سحر قریشی را با سیم زد که خون راه افتاد!