Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری دانشجو اخبار لحظه به لحظه روند کمک‌رسانی دانشجویان و دانشگاهیان سراسر کشور به مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه را گزارش می‌دهد. تلاش بی وقفه دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۱ تلاش بی وقفه دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور و جمع آوری و بسته بندی مواد غذایی برای ارسال به مناطق زلزله زده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..   افتخار خدمت به زلزله‌زدگان کرمانشاه ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۷ #ارسالی_از_مخاطبین اگر بیماران زلزله جراحی ارتوپدی خواستند به صورت رایگان براشون انجام میدم/ شماره تلگرام منو بهشون بدید/ باعث افتخار بتونم کاری بکنم 09391390400 دکتر مرتضی رجایی/ جراح ارتوپد/ تهران/ لطفا این پیام رو در گروه و کانالتون بگذارید پویش سراسری دانشجویان کشور جهت تامین نیازهای ضروری و اولیه زلزله‌زدگان غرب کشور ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵ پویش سراسری دانشجویان کشور جهت تامین نیازهای ضروری و اولیه زلزله‌زدگان غرب کشور به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل:  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، دولت هلند به خاطر بروز زمین لرزه در مناطق شمالی این کشور، تصمیم گرفته بزرگترین میدان گازی اروپا را تعطیل کند.

این میدان به نام گرونینگن، از اواخر سال ۲۰۲۳ با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کرد چرا که فرایند تولید گاز در این میدان موجب بروز زلزله‌های متعدد در هلند شده و دولت این کشور تلاش می‌کرد تا با کمتر کردن برداشت گاز، خطر بروز زلزله را هم کم کند.

لازم به ذکر است که زلزله‌های رخ داده تا کنون به هزاران ساختمان در هلند آسیب زده است.

دولت هلند تصمیم گرفته ۱۱ چاه این میدان را همچنان باز نگهدارد تا در صورت بروز زمستان خیلی سرد از آنها گاز برداشت کند، چرا که درگیری روسیه با اوکراین بازار گاز بین المللی را دچار نوسان کرده است.

چند روز پیش هم سنای هلند قانون تعطیلی این میدان گازی را تصویب کرده بود.

کد خبر 6087178 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم