Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: طبق برآورد های مالی که انجام شده است برای نوسازی، مقاوم سازی و حصار کشی مبلغ ۸۶ میلیارد تومان نیاز است.

محمد تقی نظر پور، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره ی آخرین وضعیت مدارس مناطق زلزله زده گفت: تعداد 44 مدرسه تخریب شده است که برآورد مالی ما برای نوسازی 66 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:برخی از مدارس که نیاز به مقاوم سازی دارند، حدود 10 میلیارد تومان اعتبار می خواهند.

 

نظر پور بیان کرد:حصار کشی مدارس نیز حدود 10 میلیارد تومان اعتبار می خواهد. خیلی از حصار کشی ها به صورت فنی نبوده است که یک زلزله با ریشتر پایین نیز تخریب می شد.

 

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: مدارس را به صورت دو شیفت برگزار می کنیم و مدارسی که نمی توانیم دو شیفت برگزار کنیم، از مدارس پیش ساخته استفاده می کنیم.

 

نظر پور تصریح کرد: 696 فضا وجود دارد که تنها 6 درصد از مدارس تخریب شده است.خیلی نباید از این بابت نگران باشیم.

 

وی بیان کرد:خبر تخریب 52 درصدی سرپل ذهاب را تکذیب می کنم.189 فضا آموزشی داریم که 52/9 درصد تخریب شده است.

 

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: برخی از موارد، خبر قطعی نیست و براساس شواهد ارایه داده شود. 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

به گزارش ایلنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آن‌ها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها