Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@13:53:49 GMT

قیمت طلا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۱۱۲۳

صراط: قیمت هر اونس طلا اروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۸۱ دلار و ۷۳ سنت رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمارهای نرخ تورم مصرف کننده در امریکا هستند که می تواند سرنخ های جدیدی از سیاست پولی آینده فدرال رزرو به دست دهد، قیمت طلا امروز با افزایش نسبی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا اروز با 0.1 درصد افزایش به 1281 دلار و 73 سنت رسید. روز سه شنبه، قیمت فلز زرد به پایین ترین رقم از 6 نوامبر یعنی 1270 دلار و 56 سنت رسید، اما در پایان معاملات روزانه با رشد حدودا 0.2 درصدی مواجه بود.

قیمت هر اونس طلای آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر هم امروز با 0.1 درصد کاهش به 1281 دلار و 80 سنت رسید.

دانیل هاینس، تحلیلگر بانک ای ان زد در این باره گفت: «با توجه به اینکه تجار در انتظار دریافت سیگنال های بیشتری هستند، قیمت طلا همچنان نوسان چندان زیادی را شاهد نیست.»

«این آمارهای (نرخ تورم ماه اکتبر آمریکا) یکی از مهمترین آمارهای اقتصادی است که می تواند در آسناه نشست بعدی فدرال رزرو، جوی خاص را بر این نشست دیکته کند. مشخص است که افزایش تورم چیزی است که بازار به دنبال آن است... اما فعلا سرمایه گذاران رویکردی محتاطانه را اتخاذ کرده اند.»

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو شعبه سنت لوئیس گفت، تا زمانی که افزایشی ر نرخ تورم رخ ندهد، فدرال رزرو نرخ بهره را در سطح فعلی حفظ خواهد کرد.

رافائل بوستیک، یکی از سیاستگذاران جدید فدرال رزرو نیز گفته وی همچنان از افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر حمایت می کند و اینکه وی باید شاهد کاهش بیشتر نرخ تورم و نشانه هایی از ضعف اقتصاد آمریکا باشد تا دیدگاه خود را تغییر دهد.

افزایش نرخ بهر موجب بالا رفتن ارزش دلار و رشد سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا می شود و هر دوی اینها از عوامل کاهنده قیمت طلا محسوب می شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار مبادله ای چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • برنت ۸۹ دلار و ۴۲ سنت شد
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌ های ایران در حال وقوع است
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد