Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌های سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در حرم شاهچراغ (ع) اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون پژوهش و فناوری ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن و عزاداری با حضور مداحان کشوری در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام احمد سلامی افزود: این مراسم با حضور قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا پنج‌شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۶ در حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی گفت: در شب ۲۸ صفر نیز مراسم سوگواری و عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی مرتضی طاهری(ع) بعد از نماز مغرب و عشا و روز جمعه ۲۶ آذر زیارت جامعه کبیره با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی مرتضی طاهری ساعت هفت صبح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری برنامه‌های ویژه سال تحویل با اقامه نماز جماعت صبح در روز چهارشنبه تا پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در این مکان مقدس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلین مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه سال تحویل مسجد مقدس جمکران با عنوان «احسن الحال»، برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در اولین روز فروردین‌ماه سال 1403 همزمان با نماز صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های متعددی شامل سخنرانی، شعرخوانی و سرود در نظر گرفته شده که از نماز صبح تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت و پس از تحویل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در صحن مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی بیان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های متعددی از قبیل سخنرانی‌های مذهبی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی و راویان انتظار را در مسجد مقدس جمکران برای زائران این مکان مقدس اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اجرای ویژه برنامه سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)؛ گوهر تابناک شهر راز
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران
  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • برنامه پخش سخنرانی های ماه رمضان در تلویزیون