Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@03:27:42 GMT

آینده مبهم مربی ایرانی-‌آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۳۲۰۷

سرمربی ایرانی تیم فوتبال وردربرمن آلمان روزهایی را پشت سر می‌گذارد که شباهتی به احوال او در‌ سال گذشته ندارند. طولی نکشید که الکساندر نوری در فوتبال آلمان تبدیل به یک مربی موفق و محبوب شد؛ اما در فصل جدید بوندس‌لیگا، اتفاقات آن طور که او می‌خواست، رخ ندادند. حالا او در روزهای بیکاری و دوری از فوتبال قرار دارد که همین باعث شد برای تماشای بازی دوستانه تیم‌ملی ایران مقابل ونزوئلا به هلند سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شریان نیوز،فصل گذشته خوشبین‌ترین هواداران وردربرمن هم فکر نمی‌کردند این تیم پس از آغاز ضعیفش در بوندس‌لیگا بتواند با یک سرمربی جوان ایرانی نتایجی فوق‌العاده کسب کند و حتی در مقطعی امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا شود. وقتی ویکتور اسکریپنیک مربی فصل گذشته وردربرمن از این تیم اخراج شد، از الکساندر نوری ٣٧ساله که دستیار او بود، به ‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا نخستین مربی ایرانی باشد که هدایت تیمی در بوندس‌لیگای آلمان را برعهده می‌گیرد. او عملکرد فوق‌العاده‌ای در وردربرمن داشت و توانست تیمی را که در ابتدای فصل در قعر جدول بوندس‌لیگا حضور داشت، به رده هشتم برساند. موفقیت نوری باعث شد مدیران باشگاه آلمانی قرارداد او را تا‌ سال ٢٠١٩ تمدید کنند.
دلخوری هواداران آلمانی از اخراج الکس
فصل جدید بوندس‌لیگا برای این مربی ایرانی خوشایند نبود. او درست برعکس فصل گذشته نتوانست نتایج خوبی در بوندس‌لیگا بگیرد. کسب ٥ امتیاز از ١٠ مسابقه و قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ١٨تیمی باعث برکناری نوری از تیم آلمانی شد. البته هواداران باشگاه محبوب شمال آلمان مخالف تصمیم باشگاه برای اخراج نوری بودند و مدیریت باشگاه را در ناکامی‌های اخیر وردربرمن مقصر دانستند. آنها در حالی خواستار بازگشت نوری به وردربرمن شده‌اند که این مربی ایرانی هنوز بیکار است و فعالیت خود را در باشگاه دیگری آغاز نکرده است.
الکساندر نوری برای تماشای بازی ایران و ونزوئلا به هلند رفت تا از نزدیک شاهد جدال شاگردان کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه باشد. او بعد از برکناری از وردربرمن با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده و همچنان در تعطیلات به سر می‌برد. نکته عجیب درباره نوری این است که او در حالی هیچ پیشنهادی از تیم‌های اروپایی برای مربیگری ندارد که ‌سال گذشته عملکرد خوبی در وردربرمن داشت و توانست نام خود را در اروپا مطرح کند. با این حال هنوز مشخص نیست این مربی جوان ایرانی به کدام تیم برای شروع دوباره مربیگری در اروپا خواهد رفت.

منبع:خبر ورزشی

 

برچسب هاآیندهمبهمسرمربیتیمفوتبالبوندس لیگاالکساندر نوری مطالب مرتبط روزنامه‌های ورزشی 24آبان
محموله فدراسیون فوتبال به کرمانشاه رسید
خداداد: آقای مربی گفت اگر جادوگر نباشه منم نیستم
مربی جادوگر و آنهمه ناکامی
افشاگری خداداد / مربی گفت اگر جادوگر نباشد من هم نیستم
پرسپولیس یک محروم دارد، استقلال دو محروم
افشاگری دیگری از خداداد درمورد جادوگری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد