Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا دهقان با اشاره به پایان عملیات اجرایی اصلاح و تعویض شبکه داخلی روستای امیرآباد به طول 3 هزار و 200 متر و با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال با هدف جلوگیری از پرت آب اظهار داشت: این طرح با مشارکت دهیاری و بخشداری زواره انجام شده است.

وی با اشاره به تعویض خط انتقال روستای جعفرآباد به طول 2 هزار و 200 متر و روستای شمس آباد اردستان به طول یک هزار متر و با صرف اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال به‌صورت مشارکتی با همکاری دهیاری و بخشداری مرکزی اردستان تصریح کرد: همچنین اصلاح و تعویض شبکه دامداری‌های روستای حسین آباد به طول یک‌هزار و 200 متر و با صرف اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال با کمک بخشداری زواره انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرآبفا روستایی شهرستان اردستان به آغاز عملیات ساخت مخزن 100 مترمکعبی روستای شیرازان اردستان به دلیل فرسودگی و تامین آب شهرک جدید این روستا اشاره کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 700 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مانده بدهی مشترکان آبفا روستایی شهرستان اردستان بالغ بر 2 میلیارد و 850 میلیون ریال است، گفت: 11هزار و 200 مشترک آبفا روستایی در شهرستان اردستان وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مشترکان آبفای روستایی اردستان ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بدهکارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد