Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی معاون پژوهش و فناوری ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن و عزاداری با حضور مداحان کشوری در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا فردا پنج‌شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۶ در حرم مطهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمد سلامی اضافه کرد: در شب ۲۸ صفر نیز مراسم سوگواری و عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی مرتضی طاهری (ع) بعد از نماز مغرب و عشا و روز جمعه ۲۶ آذر زیارت جامعه کبیره با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی مرتضی طاهری ساعت هفت صبح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برنامه های سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در حرم شاهچراغ (ع) 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند 

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در این مراسم تاکید کرد: خدا رحمت کند آقا مرتضی عزیز از هنرمندان پیشکسوت برنامه صبح جمعه با شما. انشالله آقا مرتضی در این ایام مهمان امیرالمؤمنین شوند. این ماه که نزول قرآن است، ماه صعود هم هست. امیدوارم خدا به همه ما توفیق بدهد تا همه در این مسیر باشیم. من کتاب نهج البلاغه را غریب‌ترین کتاب می‌دانم. در این کتاب جملات قصار بسیار خوبی آمده که باید پند بگیریم. 

وی با اشاره به موضوع مرگ و غفلت انسان نسبت به رفتارهایش ادامه داد: انشالله پروردگار آقا مرتضی عزیز را غرق نور کند. امیدوارم پروردگار توفیق زندگی پاک را به ذائقه ما بچشاند.     

علیرضا جاویدنیا هنرمند پیشکسوت برنامه «صبح جمعه با شما» در مراسم زنده یاد مرتضی تبریزی گفت: صحبت کردن درباره مرتضی عزیز سخت است. بی ادعا، مهربان، دوست داشتنی و ... بود. همه از او به نیکی یاد می‌کنند. مرتضی بسیار کم توقع و دست و دلباز بود. یاد و خاطره او برای همیشه در ما باقی خواهد ماند.   من او را از اواسط دهه ۷۰ می‌شناسم و با هم کار کردیم تا به برنامه صبح جمعه با شما رسیدیم. با اینکه زنده یاد نوذری در کار سختگیر بود، اما مرتضی با طنازی هایش توانست حال و هوای خوبی در برنامه ایجاد کند. او هر جا بود که از خودش خاطرات خوب بجا گذاشت. خدایش بیامرزد.

اصغر سمسارزاده، هنرمند پیشکسوت رادیو با یاد نام‌های هنرمندان بزرگ و تهیه کنندگان رادیو عنوان کرد: به همت آقای محمدزاده مدیر سابق رادیو ایران، برنامه صبح جمعه با شما به رادیو برگشت که اتفاق بسیار ارزشمندی بود. از معاون صدا قدردان هستم که شنونده همه حرف‌های اهالی رادیو بوده و دغدغه‌مند هستند. ایشان و مدیر رادیو ایران همیشه از ما حمایت کردند. از همه هنرمندان صبح جمعه با شما تشکر می‌کنم که همیشه پای کار بودند و هستند.  

در این مراسم هنرمندانی همچون اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، عباس محبی، مهران امامیه، اردشیر منظم، بهمن دان، امیر پارسی، علیرضا جاویدنیا، رامین پورایمان، مجتبی تیموری، محمد تیموری، ایزد کاویانی، حمید اللهیاری، بیژن خاوری، ساجد قدوسیان، جمشید مقدم، محمدحسن حسینیان و ... حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»
  • هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند 
  • برنامه پخش سخنرانی های ماه رمضان در تلویزیون