Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید این اداره نظر رسمی خود را درباره باشگاه نفت به مجمع این باشگاه اعلام کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا گل‌محمدی، رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره برگزاری مراسم گلریزان برای زلزله زدگان کرمانشاه، گفت‌: ضمن اظهار تاسف عمیق از این مصیبت وارد شده به مردم مناطق کرمانشاه و هم وطنان عزیزمان سر پل ذهاب و روستاهای اطراف، امروز (چهارشنبه) تجمع جامعه ورزشی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انجام شد تا این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم‌پای سایر ورزشکاران و مردم عزیزمان در این جا جمع شده‌ایم تا کمک‌های خودمان را به زلزله‌زدگان ارسال کنیم.

او افزود: این جا و چند نقطه دیگر ستادهایی تشکیل شده تا کمک‌ها جمع‌آوری شود، چرا که هم توسط سازمان‌های مردم نهاد و هم توسط بسیج جامعه ورزشی و هم توسط فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان در راستای وظایف خودمان و دعوتی که وزیر ورزش و جوانان از همه اهالی ورزش داشتند تا این کار را به سرعت انجام دهیم. این کمترین کاری است که می‌توانیم در قبال این مردم انجام دهیم. امیدوارم که در کاهش ناراحتی مردم نقش کوچکی داشته باشیم.

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که وزارت نفت اعلام کرده که مالک باشگاه نفت جهانیان است؟ گفت‌: اصلا نمی‌خواهم در این فضای معنوی راجع‌ به این موضوع صحبتی کنم . نظرمان را صراحتا به شکل رسمی در نامه‌ای به مجمع نفت اعلام کرده‌ایم و هنوز هم همان نظر را داریم و وزارت نفت باید تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد تهران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 6088247

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!