Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله زده حضور دارد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی افزود: به جز نیروی انتظامی استان زلزله زده ، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی را در شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی کردیم و  همه ظرفیت های ناجا از استان های اطراف و مرکز جمع آوری شده و مشغول خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تامین امنیت مناطق مسکونی و اماکن تجاری و جاهایی که مردم حضور دارند مانند پارک ها و همچنین امنیت کاروان ها و محموله هایی که قرار است توسط متولیان توزیع به دست مردم برسد را فراهم کردیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود : این  آمادگی را داریم هر جایی که متولیان توزیع و انتقال محموله های کمک به زلزله زدگان  اعلام کنند ، برای همراهی و تامین امنیت آن ها کمک و اقدام کنیم.

مومنی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم ، امنیت قابل قبول برقرار است ، گفت: در این شرایط ، مردم مشکلات عمده ای مانند آب ، دارو ، غذا ، چادر و پتو دارند که متولیان با همکاری هم سعی می کنند آنها را رفع کنند.

بر اساس گزارش سایت خبری پلیس، وی  در پایان با بیان اینکه در توزیع اقلام میان زلزله زدگان مشکلاتی وجود دارد گفت:  نباید به گونه ای این کار انجام شود که برخی افراد فقط یک بار اقلام را دریافت کنند و برخی چند بار.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898218

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل