Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه های متولی توزیع امکانات در مناطق زلزله زده استان حضور دارد و بر توزیع آن نظارت می‌کند.

سردار منوچهر امان الهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متولیان توزیع امکانات نیروی انتظامی نبوده،  توزیع امکانات در ساعات اولیه نواقصی داشته که به سرعت اصلاح شد و نیروی انتظامی علاوه بر همکاری در توزیع اقلام در تامین امنیت مال مردم نیز در تلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور نیروهای پلیس در مناطق زلزله دیده افزود: در مراقبت از اموال مردم اتفاق خاصی نیفتاده و صحنه هایی که رقم خورد را خود مردم قبول نداشتند و درصد کمی از افراد بودند.

سردار امان الهی خواستار نریستن به همه جوانب کار شد و گفت: در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل است، مغازه داران برای رفع نیازمندی های مردم به روال عادی بازگردند.

وی از آمادگی نیروی انتظامی در همراهی مردم خبر داد و افزود: آنان که خانه هایشان قابل سکونت است به منازلشان بازگردند چه اینکه پس لرزه ها امورات جاری افراد راتحت تاثیر قرار نمی دهد و از آنجا که زلزله ها قابل پیش بینی نیستند و پس از یک زلزله با ریشتر بالا تاکنون زلزله بالاتری رخ نداده مردم به شایعات توجه نکنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی