Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@20:47:36 GMT

واکنش جالب مارادونا به باخت سنگین آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۴۹۶۳

صراط: اسطوره فوتبال آرژانتین می‌‌گوید که دوست دارد برای دومین بار سرمربی تیم ملی کشورش شود.

به گزارش تسنیم، دیه‌گو مارادونا با وجود تجربه تلخی که از دوره اول مربیگری‌اش در تیم ملی آرژانتین داشت، می‌گوید که دوست دارد برای دومین بار هدایت آلبی‌سلسته را برعهده بگیرد.

دوره اول مربیگری مارادونا در تیم ملی آرژانتین با تحقیر شاگردانش به خاطر شکست 4 بر صفر برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آلمان به پایان رسید اما او حالا وسوسه شده که دوباره سرمربی این تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسطوره ناپولی بعد از باخت 4 بر 2 آلبی‌سلسته مقابل نیجریه در بازی دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) در شهر کراسنودار روسیه، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، نموداری قرارداد که نشان می‌داد او در 75 درصد از بازی‌هایش به عنوان سرمربی آرژانتین موفق به کسب پیروزی شده است و به این ترتیب تلاش داشت نشان دهد که نسبت به سرمربیان چند سال اخیر آلبی‌سلسته آمار بهتری داشته و گزینه‌ای شایسته برای هدایت دوباره این تیم است.

او در پیامی کنار این نمودار نوشت:« چه کسی بیشتر برده است؟ خودتان قضاوت کنید. من عصبانی‌ام چون ما داریم پرستیژ‌مان را از دست می‌دهیم اما این تقصیر بازیکنان‌مان نیست. من می‌خواهم برگردم.»

مارادونا در فاصله سال‌های 2008 تا 2010 هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده داشت و این تیم را به سختی به جام جهانی رساند. او که به تازگی شانه‌اش را به تیغ جراحان سپرده است، در حال حاضر هدایت تیم الفجیره امارات را برعهده دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم

یک کمپانی آلمانی در حوزه مشاوره مالی، تیزر تبلیغاتی جالبی با حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول منتشر کرده که در آن سرمربی آلمانی با شخصیت هایی متفاوت و در مشاغل مختلف به تصویر کشیده می شود.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم