Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:57:32 GMT

مرگ کودک 5 ساله در هاله ای از ابهام + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۵۰۱۹

مرگ کودک 5 ساله در هاله ای از ابهام + فیلم

‍‍‍‍‍‍

کودک 5 ساله مینوشهری که بعلت سرماخوردگی راهی بیمارستان ولیعصر خرمشهر شده بود درگذشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان رسول بحرانی پور کودک 5 ساله مینوشهری همراه با والدینش دو روز پیش با بیماری سرماخوردگی به بیمارستان ولیعصر خرمشهر مراجعه کرد.

به تشخیص پزشک متخصص اطفال به این کودک 5 ساله دارویی تزریق شد که ظاهر امر نشان می داد با سن و سال کودک تطابق ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا از دوز کامل آمپول تجویز شده به کودک 50 درصد تزریق می شود که واکنشی جز بد تنفسی و کبودی چهره و بدن ندارد ، این موضوع کادر پزشکی را بر آن می دارد تا 50 درصد از دوز آمپول دیگری را به کودک تزریق کنند که از آن تزریق هم نتیجه ای حاصل نمی شود جز پایان زندگی. 

 پدر این کودک در شرح واقعه معتقد است آمپولی که به فرزندش تزریق شده موجب مرگ وی شده است.

  دانلود

دانلود

 در همین حال دکتر جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی در این زمینه توضیحاتی ارائه داد که از نظر برخی کارشناسان پزشکی و شاهدان عینی قانع کننده نیست.   دانلود دانلود   شهروندان خرمشهری بارها در تماس با تحریریه خبر از توزیع داروهای تقلبی و یا تاریخ مصرف گذشته در بیمارستان ولیعصر خرمشهر خبر داده بودند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز‌ گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سراهای رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفرهای درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفرهای درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام /قلهکی:تا این لحظه استعفا نداده است
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده‌رو
  • سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت
  • مرگ کودک ۵ ماهه در حادثه ریزش سقف پیاده‌رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول
  • فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد