Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در ۱۰۵۰ مدرسه با شرکت ۱۰۵ هزار دانش‌آموز در مدارس استان لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، خدا نظر دریکوند ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف معاونت تربیت آموزش‌وپرورش در راستای بسط ورزش همگانی توسعه تحرک و نشاط و شادابی در مدارس است و در این راستا چند طرح در مدارس استان لرستان اجراشده که یکی از آن‌ها طرح حیاط پویا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدرسه قهرمانی و کانون قهرمانی نیز مسابقاتی است که از سطح مدارس تا کشور اجراشده است و طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای است که از 26 مهرماه امسال شروع‌شده و تا دوم آبان ماه ادامه داشت و هفته پایانی اردیبهشت‌ماه 97 نیز اختتامیه این المپیادها برگزار می‌شود.

مدیرکل آموز و پرورش لرستان عنوانکرد: هر مدرسه‌ای بنا بر اقتضائات خود در پوشش رشته‌های ورزشی مختلف این مسابقات را آغاز می‌کند که در این طرح دانش‌آموزان، اولیا و مربیان جهت برگزاری این المپیادها مشارکت می‌کنند که هدف درگیر کردن دانش موزان در مرحله اجرای این مسابقات است.

وی بیان کرد: سال گذشته از مجموع مدارس استان 905 مدرسه در این طرح شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال 1050 مدرسه با 105 هزار دانش‌آموز با تفکیک دوره‌های تحصیلی و جنسیت در این طرح شرکت کنند.

دریکوند خاطرنشان کرد: مجموع اعتباراتی که به این طرح اختصاص داده‌شده از کمک‌های مردمی و خیرین و نهادهای برون‌سازمانی شامل 127 میلیون تومان کمک غیر نقدی و 152 میلیون تومان کمک نقدی بوده است.

علی یاور عزیز پور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این جلسه گفت: نگاه کارشناسانه و واقع‌گرایانه به اسناد ورزشی و اجرای ایده‌هایی مثل المپیاد درون مدرسه‌ای و هیئت پویا و مدرسه قهرمانی از ایده‌های خوبی بود که در این دولت اجرا شد.

وی یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه ورزش همگانی را توجه به ورزش مدرسه‌ای و پایه دانست که نقطه آغازین ورزش قهرمانی است که نیازمند توجه بیشتر است.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟