Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:07:30 GMT

پیش‌بینی برداشت بیش از 5000 تن انار از باغات مهریز

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۵۶۹۳

پیش‌بینی برداشت بیش از 5000 تن انار از باغات مهریز

رییس جهادکشاورزی شهرستان مهریز پیش‌بینی کرد که امسال بیش از پنج هزار تن انار از باغات مهریز برداشت شود .

به گزارش ایسنا، «کامیار  رسولی» در این باره تصریح کرد: شهرستان مهریز 500 هکتار باغ انار دارد که به طور متوسط از هر هکتار 15تن انار برداشت می‌شود .

وی افزود: امسال به دلیل سرمازدگی اول بهار، افت عملکرد این محصول در سطح شهرستان مهریز وجود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی اعلام کرد: مهرماهی، خواجه عطاری و می‌خوش و انار شیرین شواز و گرچ و حصیبی، از مهمترین انواع انار شهرستان مهریز هستند که بهترین نوع آن حصیبی است.

رییس جهادکشاورزی مهریز همچنین اظهار کرد: زمان برداشت این محصول از نیمه مهرماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد و امسال بیش از پنج هزار تن انواع انار از باغات این شهرستان برداشت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سیداحمدی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت چغندر قند پاییزه رفته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات برداشت چغندر قند در خوزستان از ۲۵ فروردین امسال، افزود: پیش بینی می‌شود امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن محصول از مزارع استان برداشت شود.

سیداحمدی در ادامه زمان پایان برداشت محصول چغندر قند را اواخر خرداد امسال اعلام کرد و گفت: در ۵۰۰ هکتار از اراضی کشت و صنعت نیشکر خوزستان چغندر قند کشت شده و کار برداشت این محصول همزمان با سایر اراضی کشاورزی استان در حال انجام است.

کد خبر 6084804

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان