Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا -در پی وقوع زلزله در غرب کشور و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از هموطنان، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران با ارسال پیام تسلیتی اعلام کرد که از خداوند می خواهم سررزمینمان را از بلایای طبیعی و امتحان الهی دور نگه دارد.

به گزارش ایرنا از شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال کشور، در پیام خلیفه ارامنه تهران آمده است: از طرف خود، مجمع نمایندگان، شورای خلیفه گری، هیئت بازرسان و دیگر نهادهای وابسته و همچنین قاطبه جامعه ارامنه، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان این فاجعه، برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسقف سرکیسیان ضمن ابراز همدردی با ملت، دولت و بازماندگان زلزله غرب کشور، افزوده است: از خدواند منان می خواهیم سرزمین عزیزمان ایران را از گزند هرگونه زلزله، بلایای طبیعی و امتحان الهی دور نگه دارد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی «ازگله» در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از پزشکی قانونی کشور تاکنون 432 فر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
اجتمام** 1418

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، احمد زیار لاریمی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران منصوب شد. 

 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "در اجرای تبصره (3) ماده (7) قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد شورای استان، بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی استان مازندران منصوب می شوید.

توفیق شما را در عرصه خدمت به بخش کشاورزی از خداوند متعال خواستارم."

دیگر خبرها

  • وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند