Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت از عمليات شب گذشته اين پليس در بزرگراه‌هاي حقاني، مدرس و چمران خبرداد و گفت: 5 فروشنده اصلي مواد مخدر و تعدادي معتاد در اين عمليات دستگير شدند.
سرهنگ محمد بخشنده رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار انتظامي خبرگزاري فارس، در مورد عمليات شب گذشته مأموران اين يگان اظهارداشت: برابر مطالبات مردم، مبارزه با قاچاقچيان، خرده فروشان و همچنين جمع‌آوري معتادان در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت با اعلام اين مطلب که پايگاه‌هاي 11 گانه اين پليس در سطح شهر تهران فعال است، به عمليات شب گذشته پليس اشاره و تصريح کرد: در راستاي پاکسازي محلات از وجود قاچاقچيان و مواد فروشان، شب گذشته 10 اکيپ از مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ راهي بزرگراه‌هاي حقاني، مدرس و چمران شدند.
وي گفت: با حضور مأموران در اين بزرگراه‌ها تعداد 5 فروشنده اصلي مواد مخدر با مقدار زيادي مواد، پول و همچنين آلات مرتبط با آن دستگير شدند.
اين مقام ارشد پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به درگيري قاچاقچيان با مأموران پليس اشاره و تصريح کرد: قاچاقچيان با قمه و قداره به درگيري با مأموران پليس پرداختند که در اين حين يکي از مأموران در حين مبارزه از ارتفاع افتاد و دچار مصدوميت در ناحيه لگن و دست شد اما ساير مأموران توانستند تعداد زيادي معتاد و خرده فروش و همچنين 5 توزيع‌کننده اصلي را دستگير کنند.
سرهنگ بخشنده به اشرافيت اطلاعاتي اين پليس اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه با عملکرد مثبت اين پليس ديگر قاچاقچيان جرأت ندارند که مواد را به صورت عمده در تهران جا به جا کنند و محل‌هاي دپوي مواد از تهران رخت بر بسته و به استان‌هاي همجوار رفته است.
وي افزود: دره فرحزاد که يکي از کانون‌هاي تجمع مواد فروشان و معتادان بود در حال حاضر پاکسازي شده و به جز تردد گهگاه 10-15 نفر معتاد ديگر شرايط قديم را ندارد.
وي افزود: پايگاه دوم مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و سرکلانتري دوم در محدوده‌هاي دره فرحزاد، ملاصدرا، اسلام‌آباد، نصر، کن و کلاً شمال غرب تهران اين مکان‌ها را پاکسازي کرده و ديگر تجمع مواد فروشان و معتادان را شاهد نيستيم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت به دستگيري 500 نفر خرده فروش مواد مخدر و دستگيري توزيع کننده اصلي مواد در اين محدوده اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رويکرد مثبت فرمانده انتظامي تهران بزرگ، پليس مبارزه با مواد مخدر تهران از لحاظ نيروي انساني و خودرويي تقويت يافته و با قدرت هرچه بيشتر به امر مبارزه با مواد مخدر مي‌پردازد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار