Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@13:32:47 GMT

«مسیر عشق» برای اسپانیایی زبان‌ها پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۷۰۹۴

«مسیر عشق» برای اسپانیایی زبان‌ها پخش می‌شود

فیلم سینمایی «مسیر عشق» به کارگردانی بهرام درخشان، با موضوع زیارت و ارتباط معنوی با امام رضا(ع)، میهمان شنبه سینمایی شبکه اسپانیایی زبان هیسپان است.

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی «مسیر عشق» محصول سال 1380، به کارگردانی بهرام درخشان، شامگاه شنبه 27 آبان از آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی­وی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمایی «مسیر عشق» داستان «ستار» با بازی فرهاد بشارتی است که دلبستگی زیادی به کبوترهایش دارد ولی برای شفای مادر بیمارش آنها را نذر امام رضا (ع) می‌کند. پس از آنکه مادر ستار در عالم خواب و رویا، بارگاه مقدس امام هشتم را می‌بیند؛ ستار کبوترهایش را برداشته و برای گرفتن حاجتش راهی مشهد می‌شود .

فرهاد بشارتی، فرحناز منافی ظاهر، حشمت آرمیده و ناصر جلالی از بازیگران فیلم سینمایی«مسیر عشق» هستند که قرار است این فیلم به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به روی آنتن هیسپان تی وی برود.

فیلم سینمایی «مسیر عشق»، به کارگردانی بهرام درخشان و تهیه کنندگی النا اسبقی؛ ساعت 23:30 )به وقت تهران (شنبه 27آبان ماه به روی آنتن رفته و بازپخش آن ساعت 13:30 فردای همان روز، از هیسپان تی­وی پخش می‌­شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد