Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به باشگاه ملوان بندرانزلی یک هفته فرصت داد تا طلب بازیکن خارجی سابق خود را تسویه کند و در غیراینصورت با حکم کسر شش امتیاز مواجه شود.
به گزارش تابناک ورزشی، پرونده شکایت زوران زلاتکوفسکی بازیکن خارجی ملوانی ها در فصل 90-91 ، پس از کش وقوس های فراوان و عدم پرداخت حکم قطعی توسط مدیران سالهای گذشته تیم قدیمی بندرانزلی، این بار با حکم نهایی فیفا مواجه شده است و فدراسیون فوتبال ایران امروز با ارسال نامه ای هشدار کسر شش امتیاز تا یک هفته آینده را به مدیریت ملوان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زوران زلاتکوفسکی زمانی جذب تیم ملوان در لیگ برتر شد که این تیم ریشه دار زیرنظر منطقه آزادانزلی اداره می شد. این بازیکن که نتوانست طلب خود را از ملوانی ها وصول کند اقدام به شکایت کرد و جالب اینکه در دوره مدیرعاملی صادق درودگر نیز هیچ توجهی به شکایت این بازیکن خارجی نشد تا این بدهی 220هزاردلاری امروز منجر به صدور اولتیماتوم توسط فیفا شود.البته فیفا در این میان با ارسال نامه هایی دو فرصت 21روزه و 15 روزه به باشگاه ملوان داده بود که هردوی این نامه ها به شکل عجیبی در آخرین روز فرصت از سوی فدراسیون به دست باشگاه ملوان رسید و عملا این باشگاه را در واکنش خلع سلاح کرد.اعتراض دکتر احمددنیامالی رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه ملوان به همراه نماینده شهر انزلی در دو جلسه به تاج و ساکت منتقل شد و فدراسیون هم قول مساعد برای همکاری در زمینه تسویه این بدهی داده بود اما با رفتن دنیامالی از ملوان، گویا دبیرکل فدراسیون قول وقرارها را فراموش کرده است و نامه ای مبنی بر فرصت یک هفته ای برای باشگاه ملوان انزلی فرستاد.
گفتنی است طبق این نامه که به امضای دبیرکل فدراسیون رسیده، باشگاه ملوان بندرانزلی که اکنون در لیگ دسته اول ایران بازی می کند، تنها تا 30آبان ماه مهلت دارد تا بدهی اش به زوران زلاتکوفسکی را تسویه نماید و در صورتی که این اقدام انجام نشود کسر شش امتیاز از قوی سپید شمال قطعی است. به این ترتیب شانس احتمالی صعود ملوان به لیگ برتر فصل آینده نیز تا حدود زیادی از بین خواهد رفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان