Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:53:10 GMT

گزارش زنده؛ استرالیا 3 هندوراس 1

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۸۹۶۰

گزارش زنده؛ استرالیا 3 هندوراس 1

استرالیایی ها با استفاده از یک ضربه ایستگاهی موفق شدند دروازه میهمان خود را باز کنند و تا دقیقه 54 خود را به عنوان تیم سی و یکم جام جهانی روسیه معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استرالیایی ها پس از کسب تساوی بدون گل در دیدار رفت برابر هندوراس، امروز و از ساعت 12:30 در بازی برگشت مقابل این تیم قرار گرفت تا این بار با برتری در خانه بتواند خود را به جام جهانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

مقدماتی جام جهانی، چهارشنبه 24/08/96، ساعت 12:30، NAZ stadium sydney
داور: نستور پیتانا                       کمک ها: هرنان مایدانا، ژوان پابلو بلاتی

 

 

کارت زرد:


آرون موی(45+2)، متیو یورمان(2) از استرالیا

ماینور فیگوروئا(19) از هندوراس

 

 

تیم ملی استرالیا: 
مت رایان، تیم کیهیل، مارک میلیگان، متیو یورمان، بیلی رایت، متیو لکی، آرون موی، میل یدیناک، عزیز بهیچ، ترنت سینسبوری و تام راگیچ
سرمربی: آنگه پوستکگولو

 

 

تیم ملی هندوراس: 
دونیس اسکوبر، ماینور فیگوروئا، اور آلواردو، بریان آکوستا، امیلیو ایزاگیر(42 هنری فیگورا)، آنتونی لوزانو، رومل کوتو، آلبرت الیس، جورج کارلوس، برایان بکلس و جری پالاکیوس
سرمربی: جورج لوئیز پینتو

 

 

 

 

شرح گل‌ها:

 

استرالیا 1 هندوراس 0 (دقیقه 54، یدینالک): اولین گل استرالیایی ها در این دقیقه به ثمر رسید و کاپیتان این تیم توانست با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کند. شوت یدیناک پس از برخورد به مدافع هندواسی وارد دروازه این تیم شد.

 

استرالیا 2 هندوراس 0 (دقیقه 72، یدیناک): کاپیتان استرالیایی ها که گل اول این تیم را به ثمر رسانده بود پس از اعلام پنالتی توسط داور پشت توپ ایستاد و توانست با ضربه ای حرفه ای خیال همه زردپوشان را برای حضور در جام جهانی راحت کند.

 

استرالیا3 هندوراس0 (دقیقه 84، یدیناک): یک بار دیگر کاپیتان استرالیایی ها برای تیمش گلزنی کرد و این بار نیز وی توانست با به ثمر رساندن ضربه پنالتی ورزشگاه سیدنی را غرق خوشحالی کند.

 

 

 

دقایق حساس:

 


دقیقه 2 – اولین اتفاق این دیدار خیلی زود و در دومین دقیقه بازی اتفاق افتاد. جایی که متیو یورمان با خطای شدید خود باعث شد تا داور به دست جیب شود و به وی کارت زرد نشان دهد. 

دقیقه 15 – ضربه ایستگاهی آرون موی دروازه هندوراس را با خطر روبرو کرد اما نه این ضربه و نه تلاش تیم کیهیل گلی برای تیم میزبان به همراه نداشت. 

دقیقه 19 – داور میدان در این دقیقه یک بار دیگر دست به جیب شد این بار یکی از بازیکنان هنوراس را جریمه کرد. ماینور فیگوروئا بعد از چند خطا بالاخره قاضی میدان را متقاعد کرد تا به وی کارت زرد نشان دهد. 

دقیقه 25 – یک ضربه ایستگاهی دیگر از سوی استرالیایی ها توسط آرون موی روی دروازه هندوراس فرستاد شد اما این توپ هم نتوانست راهی برای برتری تیم میزبان باشد. 

دقیقه 38 – کرنر استرالیایی ها باز هم توسط موی نواخته شد و تیم کیهیل نیز مترصد رسیدن توپ و استفاده از آن بود اما این اتفاق نیفتاد و فرصت از دست کانگوروها پرید. 

 

دقیقه 39 – بهترین فرصت بازی در این دقیقه برای استرالیایی ها به وجود آمد اما راگیچ نتوانست از پاس کیهیل نهایت استفاده را ببرد و دروازه حریف را باز کند. 

دقیقه 42 – اولین تعویض بازی در این دقیقه اتفاق افتاد. تعویضی که توسط هندوراسی ها ثبت شد. 

دقیقه 1+45 – یک شانس دیگر در این دقیقه نصیب استرالیایی ها شد. یک شانس از یک ضربه ایستگاهی دیگر که این بار نیز توسط موی از دست رفت. 

دقیقه 2+45 – سومین کارت زرد این بازی نیز در آخرین دقیقه نصیب استرالیایی ها شد و آرون موی در این دقیقه از سوی داور جریمه شد.

 

 

دقیقه 52 – سومین کرنر متوالی استرالیایی ها در این دقیقه بازهم توسط موی، خطرناک تر از قبلی ها روی دروازه هندوراس فرستاده شد اما در نهایت سودی برای این تیم در پی نداشت. 
دقیقه 53 – تام راگیچ در این دقیقه می توانست خیال استرالیایی ها را راحت کند اما ضربه او در نهایت راهی به دروازه هندوراس نداشت. 
دقیقه 57 – هندوراسی ها که پس از باز شدن دروازه شان کمی عصبی به نظر می رسند در این دقیقه برای دومین بار توسط داور جریمه شدند و کارت زرد دریافت کردند. 
دقیقه 59 – تیم کیهیل در این دقیقه می توانست یکی از گلزنان بازی لقب بگیرد اما ضربه او را گلر تیم مهمان به سختی مهار کرد.

هندوراس تیم ملی استرالیا استرالیا تیم ملی هندوراس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو