Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه پنج ساله استان بر اساس اسناد بالادستی و برش‌های سالانه بودجه استان خبر داد و اظهار داشت: دستگاه‌های استان در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه هدفگذاری شده خود به استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تدوین برنامه ششم توسعه ریل‌گذاری برای دستگاه‌های اجرایی استان تا افق 1400 است و اینکه بدانیم الان در چه وضعیتی هستیم و در افق 1400 وضعیت توسعه استان، طرح‌ها و پروژه‌ها چگونه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تدوین برنامه در هر دهه یا برش کوتاه پنج ساله انجام می‌شود، گفت: این به معنای عدم برنامه‌ریزی در گذشته نیست، بلکه برنامه یک ریل‌گذاری برای پیشبرد توسعه استان بوده و نقص ما در اجرای برنامه‌های تدوین شده است.

احمدی ابراز کرد: در برنامه ششم توسعه از دولت خواسته شده که 20 درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به شکل بودجه عملیاتی باشد.

وی در رابطه با اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی گفت: طبق قانون یک درصد اعتبارات باید به امر پژوهش اختصاص پیدا کند و بر اساس گستردگی دستگاه توزیع می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از تیم‌های دانشگاهی مشکلات دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح‌های پژوهشی بررسی و برای حل آنها تلاش شود، ابراز کرد: دستگاه‌ها موظب به جذب اعتبارات پژوهشی هستند و برگشت این اعتبارات یک نقطه ضعف بزرگ است.

 

انتهای پیام/ش

جزئیات برنامه ششم توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران