Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@02:16:25 GMT

عناوین روزهای بسیج و برنامه های آن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۰۲۰۵

عناوین روزهای بسیج و برنامه های آن اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف هفته بسیج نامگذاری روزهای این هفته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار غلامحسین غیب پرور در بخش دیگری نشست خبری در مورد عناوین روزهای هفته بسیج گفت: هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین روز این هفته دوشنبه 29 آبان است که با عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی نامگذاری شده در این روز همایش طلایه داران سازندگی در 30 استان برگزار می شود و افتتاح طرحهای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این روز است.

 

سردار غیب پرور تجلیل از فعالان برتر اقتصاد مقاومتی بر پایه نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در سطح استانی و شهرستانها از دیگر برنامه های اولین روز هفته بسیج است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 30 آبان با عنوان بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی نامگذاری شده است از اعزام صد گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد و گفت: افتتاح 4 هزار طرح محرومیت زدایی، ویزیت رایگان بیماران توسط بیسج جامعه پزشکی از دیگر برنامه های دومین روز بسیج است.

 

وی روز اول آذر را با عنوان بسیج اعتلای فرهنگی اجتماعی عنوان کرد و افزود: برگزاری جشنواره مدرسه عشق، جشنواره فضای مجازی بسیج، ۱۰ نشست روشنگری و نمایشگاه تولیدات هنری از جمله برنامه های این روز است.

 

سردار غیب پرور با بیان اینکه پنجشنبه دوم آذر با عنوان بسیج و اندیشه ورزی و تولید علم نام گرفته خاطرنشان کرد: در سطح حوزه و دانشگاهها همایشهای متعددی در سراسر کشور برگزار می شود. همایش جهادگران علم و فناوری و گردهمایی انقلابیون جوان، تجلیل خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مراجع تقلید از دیگر برنامه های این روز است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: جمعه با عنوان بسیج، مسجد و ولایتمداری نامگذاری شده است که در این روز مسئولان بسیج در خطبه های پیش از نماز جمعه سخنرانی می کنند و درخصوص تبیین بسیج و اهداف و عملکرد آن توضیحاتی را ارایه می دهند.

 

وی افزود: شنبه 4 آذر با عنوان بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده است که در سراسر کشور گفتمان مقاومت بسیج در جهان اسلام تبیین می شود. در روز 5 آذر که با عنوان بسیج جهاد کبیر نامگذاری شده است شاهد تجمع بزرگ بسیج با عنوان شکوه مقاومت و آغاز طرح های محله محور خواهیم بود.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویت: تاتنهام با پوستکوعلو به فتح عناوین قهرمانی نزدیک‌تر شده است

هافبک پیشین اسپرز درباره انتظار هواداران این تیم برای کسب جام، اظهار نظر کرده است. 

گاس پویت، هافبک پیشین تاتنهام، اعتقاد دارد که این باشگاه در مسیر درستی برای فتح دوباره عناوین قهرمانی قرار دارد. 

طرفداری | به گزارش اسکای، پویت بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ برای تاتنهام بازی کرد و سپس زیر نظر خوانده راموس به عنوان مربی به وایت هارت لین بازگشت؛ کسی که آخرین‌ جام اسپرز را در سال ۲۰۰۸ با قهرمانی در لیگ کاپ کسب کرده است. 

در شرایطی که بیش از ۱۶ سال از انتظار هواداران تاتنهام برای تجربه یک قهرمانی دوباره می‌گذرد، پویت به آینده باشگاه زیر نظر آنژ پوستکوعلو خوشبین است. 

من دوستان زیادی دارم که طرفدار اسپرز هستند و آن‌ها (از اوضاع تیم) رضایت دارند. تغییر بزرگی رخ داده و آن‌ها بار دیگر در حال لذت بردن از تماشای تیم هستند. آن‌ها می‌دانند که تیم‌شان در هر بازی و هر رقابتی، برای کسب پیروزی تلاش می‌کند. اگر به بهتر شدن ادامه بدهند، تنها مسیر رو به روی‌شان، اوج گرفتن خواهد بود. فصل اول زیر نظر پوستکوعلو فوق العاده بوده است و سال آینده، هواداران انتظارات بیشتری خواهند داشت. 

پویت در ادامه افزود:

بدون شک تیم با سبک بازی فعلی خود، کار راحت‌تری (برای قهرمانی) در پیش دارد. آن‌ها تیمی هجومی هستند و به کسب عناوین قهرمانی نزدیک‌تر خواهند بود. متاسفانه حدودا از ۱۵ سال پیش، کسب سهمیه لیگ قهرمانان از جام‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرد. این تاثیر جنبه اقتصادی کار است. در طرف دیگر، هواداران و بازیکنان قرار دارند. هواداران، بازیکن می‌خواهند و بازیکنان هم تا زمانی که چیزی به دست نیاورده باشند، برنده نیستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • روزهای تلخ پیر کالولو ادامه دارد؛ دوری 4 الی 6 هفته‌ای مدافع فرانسوی از میادین
  • قدر جنگل ها را بدانیم/ اول فروردین ماه روز جهانی جنگل است
  • نامگذاری یک روز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز منوچهری دامغانی شاعر نامدار ایران زمین
  • پویت: تاتنهام با پوستکوعلو به فتح عناوین قهرمانی نزدیک‌تر شده است
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد
  • برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم
  • اجرای ۱۰۶ برنامه فرهنگی ویِژه ماه رمضان و ایام نوروز در یزد
  • پیش‌بینی بورس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲/ پیشتازی دارویی‌ها و انبوه سازان در این هفته
  • کاهش دمای هوا در مهاباد در روزهای آینده
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز