Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی لوح تقدیر و تندیس وزارت جهاد کشاورزی به حاجی انه قربانپور کارشناس منتخب کشوری آموزش و ترویج امور زنان روستایی بندرترکمن اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، لوح تقدیر و تندیس وزارت جهاد کشاورزی در مراسمی از سوی حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان و با حضور رییس و کارکنان جهاد کشاورزی بندرترکمن به کارشناس منتخب کشوری اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی انه قربانپور با 22سال و7ماه همکاری در پروژه های شهری و روستایی و اشتغالات خانگی زنان و ارایه 13مقاله ترویجی،فرهنگی و آموزشی به عنوان منتخب نمونه کشوری انتخاب شد.

همچنین نامبرده منتخب نمونه کشوری در همایش منتخبین طرح داوطلبان متخصص سال95 در مشهد مقدس و بانوی فعال و فرهیخته شهرستانی است که از سوی مقامات استانی و کشوری مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی یاد شهدای فروردین ماه و شهیدان امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی گرامی داشته شد.

شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم اقبالیه و آبیک هم در مراسمی سالروز  شهادت سردار سرافراز سیدمحمد حجازی را گرامی داشتند.

سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

جمعی از مدیران محمدیه هم به مناسبت روز ارتش با خانواده شهید زیاد علی زیادی دیدار کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی