Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مدیریت در امور انرژی منطقه شمالشرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: برای انتخاب برترین واحد‌ها و افراد، شاخص‌های کیفی مانند کاهش هزینه حامل‌های انرژی منطقه، بهبود بهره‌وری و کارایی سیستم، افزایش انگیزه کارکنان در بهینه سازی مصرف انرژی، ارائه طرح‌های جدید برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، استفاده بهینه از انرژی برای حفظ منابع تجدید ناپذیر و کاهش آلاینده‌های هوا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. مد نظر بوده است.
وی افزود: کمیته بهینه سازی مصرف انرژی با بررسی فعالیت همکاران، نفرات برتر و فعال در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در شش ماهه اول ۹۶ را به مدیر منطقه معرفی تا بصورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرند.
سیروس طالبی ادامه داد: در این ارزیابی علیرضا محمودزاده (امور اداری) بخاطر پیگیری جهت کاهش مصرف آب، کاغذ و پیاده سازی روش اجرایی نوین سیستم حضور و غیاب و محمدعلی دهقان و محسن شهابی (مرکز انتقال سمنان) بخاطر ارائه طرح استفاده از درایور‌های VSD برای کنترل دمای روغن توربین‌های TB-۴۰۰۰ به عنوان برتر دست یافتند.
وی تصریح کرد: همچنین علی عرب‌یارمحمدی رییس اچ‌اس‌ای این منطقه، بخاطر ارائه طرح مدیریت پسماند و طرح پیشگیری از تبخیر سطحی آب استخر‌های امام تقی و رضا تاتار و عبدا... اسلامی (مرکز انتقال شاهرود) بخاطر ارائه طرح‌های بهینه سازی مصارف آب در مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود، برتر شناخته شدند.
طالبی خاطر نشان کرد: علی عرب‌عامری و ابوالقاسم محمدیان (واحد مهندسی برق) نیز از نفرات برتر حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه شمال‌شرق هستند که سیستم روشنایی حراست درب منطقه را با سلول‌های خورشیدی طراحی و ارائه کرده‌اند.
نماینده مدیریت در امور انرژی منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: علی خدادادی (ابزار دقیق) نیز با ارائه طرح استفاده از DC/DCCONVERTER در پنل PLC تاسیسات دامغان و نیشابور و علیرضا رحیمی (واحد مکانیک) و محمدعلی فلاح (مرکز انتقال شاهرود) با ارائه طرح تولید انرژی الکتریسیته از ایستگاه‌های فشارشکن نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.
وی ایجاد بستر فرهنگی برای آموزش همگانی بهینه سازی مصرف انرژی را یکی از مولفه‌های زیرساختی برای دست یافتن به این مهم دانست و گفت: عباس دلالی و عباسعلی حسین‌پور نمایندگان روابط عمومی منطقه در کمیته بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از امکانات متعدد راسانه‌ای مختلف توانسته‌اند سهم بسزایی در فرهنگسازی بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه شمال‌شرق داشته باشند که همین امر دلیل انتخاب و در جمع برترین‌ها می‌باشند.
به گفته طالبی واحد ابزار دقیق از حوزه معاونت فنی و مراکز انتقال نفت شاهرود و سمنان از حوزه معاونت عملیاتی نیز به عنوان واحد‌های برتر این منطقه معرفی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد