Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 16 نفر از زنان باردار زلزله‌زده، نوزادان خود را در بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه به دنیا آوردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر میثم حجتی‌پور با اشاره به مراجعه 625 نفر از مصدومان زلزله به دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه(س) تامین اجتماعی، اظهار کرد: از این تعداد 210 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و مابقی خدمات جراحی، بانداژ، بخیه، گچ گیری، آتل بندی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دریافت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 45 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و 62 نفر نیز بستری شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان این‌که بیمارستان حضرت معصومه(س) بیمارستان تخصصی زنان باردار است، یادآوری کرد: از بین مراجعین 55 نفر به بیمارستان حضرت معصومه(س) و مابقی به بیمارستان شهدا رفتند.

حجتی‌پور تاکید کرد: در این مدت 16 مادر باردار زلزله زده در بیمارستان حضرت معصومه(س) زایمان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طی دو روز گذشته دو نوزاد عجول از مادران تبعه افغانستان داخل آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ زواره به دنیا آمدند.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۰ ساله تبعه افغانستان در شهر زواره بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

وی افزود: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ و ماما مرکز خدمات جامع سلامت شهید نساجی زواره انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان، گفت: همچنین روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۵ ساله تبعه افغانستان در روستای علی‌آباد برکی بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

ذبیحی اضافه کرد: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات نیز با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نوزاد با سلامتی کامل متولد شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، تحت مراقبت کامل به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • فریاد حیدر حیدر مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)