Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:03:37 GMT

۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان لنگرود کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۱۶۹۶

۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان لنگرود کشف و ضبط شد

لنگرود- فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف و ضبط چهار هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق حاوی ۹۰ هزاز نخ سیگار در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مجید نیکویی اظهار کرد: ماموران انتظامی لنگرود حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری ام. وی. ام مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار هزار و ۵۰۰ پاکت و معادل  ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.  

فرمانده نیروی انتظامی لنگرود ارزش کالای کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متهم ۳۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: مأموران پلیس اطلاعات حین انجام وظیفه در اجرای طرح مقابله با کالاهای قاچاق با اعلام منابع مخبران موفق به شناسایی محل دپوی سیگارهای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و شناسایی واحد صنفی مورد نظر، در بازرسی از این محل موفق به کشف ۲۷ هزار نخ انواع سیگار قاچاق شدند.

وی عنوان کرد: سیگارهای قاچاق کشف شده به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال فاقد هرگونه برگه گمرکی و فاکتور رسمی بود و به عنوان کالای قاچاق ضبط و متهم به جرم حمل و فروش کالای قاچاق دستگیر شد.

سرهنگ اسداللهی با اشاره به اینکه متهم به همراه سیگارهای کشف شده تحویل مرجع قضائی شد، افزود: مبارزه با قاچاق کالا از اهداف پلیس است و با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کنیم.

کد خبر 6064707

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس