Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون خدمت رسانی به عمران و آبادانی امامزادگان کشور صحبت‌هایی را مطرح کرد، که به گزافه گویی شبکه های غربی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌های 7 هزار میلیاردی برای طرح توسعه، عمران و آبادانی امامزادگان کشور باعث شد تا رسانه‌های معاند با برداشتی سوء ادعا کنند که «آن بخش از امامزادگان از کارافتاده که به گفته اوقاف نیازمند ۷ هزار میلیارد کمک هستند، بهتر است، تحت پوشش کمیته امداد و بیمه سلامت قرار بگیرند.» و یا سازمان اوقاف بودجه به اندازه کافی دارد و برای آبادانی امامزادگان، نیاز به ۷ هزار میلیارد تومان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در حاشیه بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان به این گزافه گویی ها پاسخ داد که می‌توانید صحبت‌های ایشان را در این فیلم مشاهده کنید.

گفتنی است؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته با اشاره به اینکه ۴۸ درصد امامزادگان، هدایا و نذورات مردمی دارند، گفت: متأسفانه ۵۲ درصد امامزادگان هیچ‌گونه نذوراتی ندارند و اگر بخواهیم این امامزادگان را آباد کنیم تا به مردم خدمات ارائه دهند، به حدود ۷ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ دامپزشکی کاشان به تلف‌شدن چند دام‌ به‌خاطر تب برفکی

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان توضیحاتی در مورد ابتلا چند رأس دام به تب برفکی و تلف شدن آنان ارائه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، بر اساس کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی، شیوع بیماری تب برفکی در یکی از روستاهای شهرستان کاشان موضوع را از اداره دامپزشکی شهرستان کاشان پیگیری کردیم و در این زمینه سیامک رضوان سرپرست این اداره توضیحاتی را ارائه داد‌.

سیامک رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر بروز تلفات بره و بزغاله در تعدادی از دامداری‌های روستای ورکان، اکیپ عملیات بررسی و پایش بیماری‌های دامی ضمن هماهنگی با رئیس شورا و دهیاری منطقه در مورخ نهم اسفند در محل حاضر  شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان در این خصوص افزود: با توجه به مشکوک شدن به بیماری تب برفکی واحد بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی شبکه اقدام به بررسی تمامی گله‌های موجود و کالبد گشایی و اخذ نمونه از تلفات، توزیع ضدعفونی، آموزش به دامداران در خصوص دفن بهداشتی تلفات و اقدامات قرنطینه‌ای و واکسیناسیون دام‌های منطقه شد.

رضوان ابراز داشت: علت اصلی درگیری دام‌های منطقه به بیماری تب برفکی عدم همکاری دامداران در مراجعات قبلی به منظور واکسیناسیون دام‌ها علی‌رغم اطلاع‌رسانی برگزاری اردوی جهادی در منطقه و هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف دهیار و شبکه دامپزشکی بوده است.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی مجدد به دامداران و اعلام حساسیت جمعیت دامی آن منطقه به بیماری‌های واگیر صورت پذیرفته است تا ضمن همکار با اکیپ‌های عملیاتی شبکه دامپزشکی، مراجعه دامدار به مراکز درمانی جهت درمان‌های تکمیلی نیز انجام شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در ادامه افزود: متأسفانه علائمی از بیماری‌های تب برفکی همراه با PPR، آگالاکسی و کلی باسیلوز در بین دام‌ها مشاهده شد که کنترل و پیشگیری آن با واکسیناسیون نوبه‌ای میسر می‌شود.

وی در توصیه دامداران محترم ابراز داشت: همکاری با شبکه دامپزشکی ضامن سلامتی گله و سرمایه دامی آن‌ها بوده و از مخاطرات بهداشتی پیشگیری می‌کند و انتظار می‌رود در صورت بروز علایم بیماری‌های همه‌گیر سریعا شبکه دامپزشکی را مطلع کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰ وقف جدید در آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری
  • ۴۵ امامزاده استان یزد مجری طرح آرامش بهاری هستند
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • حدود هزار امامزاده میزبان محفل قرآنی
  • پاسخ دامپزشکی کاشان به تلف‌شدن چند دام‌ به‌خاطر تب برفکی
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه