Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چند روز پیش خبری با عنوان افزایش ۷ درصدی پرواز‌های بین المللی در خبرگزاری میزان منتشر شد که سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران این موضوع را از نهادی‌های نظارتی ذی‌ربط پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری میزان چند روز پیش با توجه به افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی خبری با عنوان افزایش 7درصدی قیمت پروازهای بین المللی در این خبرگزاری منتشر شد که سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران نحوه قیمت گذاری و نظارت بر بلیت‌های داخلی و خارجی را از سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیحات سازمان حمایت از تولید کنندن گان و مصرف کنندگان پیرونامه ارسالی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران به شماره 33623 مورخ 10/8/96 آمده است :

نرخ پروازهای خارجی تابع انجمن‌های بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی و عرضه و تقاضا می باشد و هیچ نرخ گذاری از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در پروازها صورت نمی گیرد، بدیهی است شکایات وارده در این زمینه نیز قابلیت رسیدگی ندارند.

گفتنی است در همین خصوص مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان طی یک نامه به شماره 33623 مورخ 10//8/96 از مدیر کل نظارت بر خدمات آن سازمان درخواست کرده موضوع 7 درصدی افزایش نرخ پروازهای بین المللی بررسی و نتیجه به اداره کل بازرسی ویژه سازمان حمایت ارجاع داده شود.

خبرگزاری میزان این موضوع را باز هم پیگیری و آخرین  اخبار از نتیجه این مکاتبات را اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه

جلال محکی کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت : در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد