Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای خانواده سینمای ایران در راستای انجام وظایف مدنی و اجتماعی خود و به منظور ابزار همدردی و اعطای کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی سینماگران ایران، ظهر روز چهارشنبه ۲۴ آبان عازم شهر کرمانشاه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری؛ از ساعات اولیه وقوع زلزله دلخراش استان کرمانشاه و اطلاع از وسعت این حادثه بخصوص در شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، ازگله و دالاهو، خانواده سینمای ایران متشکل از سینماگران،مدیران سینمایی و فعالان سینمایی برای کمک به مردم مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده و نخستین کاروان خانواده سینمای ایران، ظهر روز چهارشنبه 24 آبان عازم شهر کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این خبر، قرار است در این سفر گروهی از خانواده سینمای ایران ابتدا با سفر به شهر کرمانشاه ضمن حضور در ستاد مدیریت بحران از نزدیک در جریان روند امدادرسانی قرار گیرند و سپس طبق برنامه‌ریزی از پیش انجام شده، در راستای انجام وظایف مدنی و اجتماعی خود و حضور التیام بخش در کنار مردم آسیب دیده، کمک‌های جمع‌آوری شده را در مناطق آسیب دیده، در اختیار مسولان امر قرار خواهند داد.

تعدادی از بازیگران و سینماگران هم در همان ساعات اولیه وقوع زلزله استان کرمانشاه برای حضور در جمع امدادرسانان خود را به مناطق آسیب دیده رسانده‌اند.

پیش از این و در زمان وقع زلزله در شهرهای بم استان کرمان و اهر،ورزقان و هریس آذربایجان شرقی نیز خانواده بزرگ سینمای ایران همپای با دیگر اقشار جامعه به کمک مردم آسیب دیده برخواست که این حرکت مدنی ضمن کاهش آلام و آسیب‌های روحی و جسمی مردم، منجر به ساخت چندین بنای آموزشی در این شهرها شد.

انتهای پیام/

R1380/P1439/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست

شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکشنبه دوم اردیبهشت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفت‌وگو نمودند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار گرد: سپاه پاسداران نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

در این دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود، اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد، همه قدرت موشکی ایران نبود، ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این میسر نبود مگر با کمک خداوند متعال.

سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در دیدار با شهردار و مجموعه مدیران شهرداری گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می‌کنند و امنیت را می‌خواهند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت‌رسانی کنند، چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان گفت: حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرده و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

کد خبر 746762

دیگر خبرها

  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده