Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک کشاورزی از شرکت بزرگ تولید خوراک دام‌وطیور دردانه که با مشارکت ۹۵ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در خراسان‌رضوی احداث شده است، بازدید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان‌رضوی، شرکت تولیدی خوراک دام‌وطیور دردانه با ظرفیت تولید روزانه ۱۷۰ تن با مشارکت ۹۵ میلیارد ریالی بانک کشاورزی احداث شده و برای ۵۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی شهیدزاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و هیات همراه در بازدید از شرکت دردانه در جریان پیشرفت و توسعه این واحد تولیدی قرار گرفتند و شهیدزاده در نشست با مدیران این شرکت، ضمن اعلام حمایت بانک کشاورزی از توسعه و رونق تولید، اظهار امیدواری کرد با افزایش کیفیت و کمیت تولیدات، بتوان میزان صادرات محصولات این شرکت را تا ۵۰ درصد افزایش داد.

همچنین شرکت تولیدی خوراک دام‌وطیور دردانه با تولید ۹۲ نوع محصول در حال حاضر تولیدات خود را به کشورهای ترکمنستان و افغانستان صادر می‌کند و برنامه‌ریزی و گفت‌وگو برای صادرات به کشورهای عراق و ازبکستان نیز  انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است