Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا، 25 آبان ماه جاری آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، دکتر علی ابرازه در خصوص آزمون استخدامی وزارت بهداشت اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار نفر در سال جاری از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است، به صورت پیمانی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا، 25 آبان ماه ۹۶ آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
دکتر ابرازه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 150 هزار نفر در این آزمون شرکت کنند، افزود: داوطلبان برای 4100 شغل- محل رقابت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای تمام رشته‌ها به جز متخصصین در روز جمعه، اول دی ماه ۹۶ خواهد بود، گفت: آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.
به گزارش وبدا، سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از80 درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های توسعه یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکارگیری می‌شوند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد