Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسن شکوری نسب مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، اظهارکرد: این اقلام شامل پنج هزارکیلو قندو شکر، دو تُن برنج، پنج هزار قوطی انواع کنسروجات، چهار هزار قوطی روغن مایه و دو هزار بسته چای است که به مقصد مناطق زلزله زده بارگیری و ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در راستای اعلام نیاز مردم آسیب دیده درپی وقوع زلزله یکشنبه شب در استانهای غرب کشور، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده است.
شکوری نسب افزود: به همین منظور ۵۴ پایگاه در قالب چادرهای جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم استان در میادین اصلی شهرها و خانه های هلال در روستاها نسب شده است.
وی ادامه داد: شماره حساب 99999 درتمام شعب بانک های ملی،ملت،صادرات،تجارت،دی ،بانک شهر،آینده ،رسالت ورفاه آماده دریافت کمک های نقدی است و همچنین با کد دستوری # 724* از طریق تلفن همراه مردم عزیز می توانند کمک های خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند تا در سریعترین زمان ممکن به دست مردم نیازمند مناطق زلزله زده برسد.
وی گفت: کسانی که به بانک دسترسی ندارند می توانند از طریق شماره کارت 6104337770064606 کمک های نقدی خود را برای زلزله‌زدگان ارسال کنند.
براساس اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان 15 دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت کمکهای مردم به زلزله زدگان با همکاری بانکها در اختیار این جمعیت قرار گرفته شده است‌.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان