Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از عملیات شب گذشته این پلیس در بزرگراه‌های حقانی، مدرس و چمران خبرداد و گفت: ۵ فروشنده اصلی مواد مخدر و تعدادی معتاد در این عملیات دستگیر شدند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در مورد عملیات شب گذشته مأموران این یگان اظهارداشت: برابر مطالبات مردم، مبارزه با قاچاقچیان، خرده فروشان و همچنین جمع‌آوری معتادان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام این مطلب که پایگاه‌های 11 گانه این پلیس در سطح شهر تهران فعال است، به عملیات شب گذشته پلیس اشاره و تصریح کرد: در راستای پاکسازی محلات از وجود قاچاقچیان و مواد فروشان، شب گذشته 10 اکیپ از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ راهی بزرگراه‌های حقانی، مدرس و چمران شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در این بزرگراه‌ها تعداد 5 فروشنده اصلی مواد مخدر با مقدار زیادی مواد، پول و همچنین آلات مرتبط با آن دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به درگیری قاچاقچیان با مأموران پلیس اشاره و تصریح کرد: قاچاقچیان با قمه و قداره به درگیری با مأموران پلیس پرداختند که در این حین یکی از مأموران در حین مبارزه از ارتفاع افتاد و دچار مصدومیت در ناحیه لگن و دست شد اما سایر مأموران توانستند تعداد زیادی معتاد و خرده فروش و همچنین 5 توزیع‌کننده اصلی را دستگیر کنند.

سرهنگ بخشنده به اشرافیت اطلاعاتی این پلیس اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه با عملکرد مثبت این پلیس دیگر قاچاقچیان جرأت ندارند که مواد را به صورت عمده در تهران جا به جا کنند و محل‌های دپوی مواد از تهران رخت بر بسته و به استان‌های همجوار رفته است.

وی افزود: دره فرحزاد که یکی از کانون‌های تجمع مواد فروشان و معتادان بود در حال حاضر پاکسازی شده و به جز تردد گهگاه 10-15 نفر معتاد دیگر شرایط قدیم را ندارد.

وی افزود: پایگاه دوم مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و سرکلانتری دوم در محدوده‌های دره فرحزاد، ملاصدرا، اسلام‌آباد، نصر، کن و کلاً شمال غرب تهران این مکان‌ها را پاکسازی کرده و دیگر تجمع مواد فروشان و معتادان را شاهد نیستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به دستگیری 500 نفر خرده فروش مواد مخدر و دستگیری توزیع کننده اصلی مواد در این محدوده اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رویکرد مثبت فرمانده انتظامی تهران بزرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از لحاظ نیروی انسانی و خودرویی تقویت یافته و با قدرت هرچه بیشتر به امر مبارزه با مواد مخدر می‌پردازد.

منبع:‌ فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، حجت‌الاسلام حسین‌زاده اظهار کرد: پلیس و قوه قضائیه هیچ‌گاه از جرایم مختلف در جامعه غافل نشدند و همواره با همکاری هم در موضوع مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و همکاری و همفکری دادستان تهران، رئیس دادگستری و رئیس پلیس پایتخت در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و کشفیات متعاقب آن گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌های جدی و خطرناکی است که همه اقشار، مخصوصاً جوانان را مورد هدف قرار داده که در این زمینه کاری جهادی صورت گرفته است.

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است که امروزه شاهد هستیم که کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران از لوث وجود معتادان‌متجاهر و کارتن‌خواب پاکسازی شده است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: امروزه بحث مبارزه با قاچاق موادمخدر بیش‌از گذشته مورد اهمیت است و به یاری خداوند شاهد هستیم که برخورد پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر نتیجه داده است و بیشتر این مجرمان در زندان هستند که این فرصتی را فراهم می‌آورد تا پلیس مبارزه با موادمخدر تلاش خود را برای دستگیری قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر صرف کند.

منبع: فارس

کد خبر 745217

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت