Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:55:04 GMT

کره شمالي ترامپ را مجازات مي کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۳۴۷۶

کره شمالي ترامپ را مجازات مي کند

خبرگزاري آريا - يک نشريه ارگاني کره شمالي امروز چهارشنبه گزارش کرد که اين کشور صبورانه اقدامات ضد پيونگ يانگ دونالد ترامپ رييس جمهور آمريکا را دنبال مي کند و او را مجازات خواهدکرد.
ايرنا -- روزنامه `رودونگ سينمون` ارگان حزب حاکم کار در مطلبي آورده است که ترامپ در سفر ماه جاري ميلادي به کره جنوبي در مدت دو روز اقامت از هيچ توهيني به اين کشور و کيم جونگ اون رهبر کره شمالي خودداري نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه مي نويسد که او در جريان سخنراني 35 دقيقه اي خود در پارلمان کره جنوبي نزديک به 22 دقيقه را وقت حمله کردن به نظام و رهبر کره شمالي کرد.
رودونگ سينمون تصريح کرده است که اهانت هاي وي به رهبر کره شمالي و اين کشور قابل بخشش نيست و اين اقدام ترامپ در واقع اعلام جنگ هسته اي به پيونگ يانگ است.
روزنامه به اظهارات ترامپ در روزهاي گذشته اشاره کرده و آورده است که او از زماني که روي کار آمدن بسياري از اصول را زير پا گذاشته و هر چه در توان داشته براي توهين به کره شمالي و فشار عليه اين کشور در عرصه اقتصادي و حقوق بشر بکار گرفته است.
کره شمالي تاکيد کرده است که اين کشور صبورانه تا آخر سياست ها و راهبردهاي خصمانه ترامپ برضد پيونگ يانگ را دنبال مي کند و او را به مجازات مي رساند.
رسانه هاي گروهي کره شمالي ضمن انتقاد گسترده از ترامپ سياست هاي ضد پيونگ يانگ وي را اعلام جنگ اتمي تلقي کرده و آورده اند که او بايد بخاطر اعلام براندازي ونابودي کره شمالي و ظالم خواندن رهبر اين کشور به مجازات برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.
دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد