Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایپا نیوز؛ سایپا که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیشتاز بوده پس از اطلاع از وقوع حادثه زلزله کرمانشاه بلافاصله دست بکار شد و با تشکیل «ستاد عالی کمیته مسئولیت‌های اجتماعی» برنامه‌ریزی جامعی برای یاری رسانی و امداد به این مردم آغاز کرد.
 
گروه خودروسازی سایپا علاوه بر جمع آوری کمک های کارکنان سایپا و اعزام آن به مناطق زلزله زده، با اعزام نماینده ویژه مدیرعامل به منطقه کوییک خواستار پیگیری و رسیدگی به اوضاع مردم این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد پناهی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا ضمن حضور در روستای کوییک و اعلام همدردی با مردم آسیب دیده از زلزله این منطقه گفت: با ارزیابی انجام شده از عمق حادثه رخ داده در این منطقه، گزارشات به مدیرعامل گروه سایپا اعلام و مقرر شده گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به بررسی مشکلات موجود و جهت کمک به این مردم اقدامات مقتضی را انجام دهد.
 
وی همچنین با سرکشی به نمایندگی های مستقر در منطقه گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات رسانی گروه خودروسازی سایپا به خودروهای آسیب دیده دریافت کرد و به صورت حضوری از فرآیند امداد رسانی بازدید و جهت انجام بهتر در رفع مشکلات موجود دستوراتی را صادر کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل