Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فیلم‌ساز سینمای جوان با اشاره به مستند سفرنامه عشاق که روایت‌کننده خادمیِ جوانی معلول به زائران حسینی است، گفت: این مستند قبل از پایان ماه صفر در شبکه استانی خوزستان و شبکه مستند به نمایش گذاشته می‌شود.

حسن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: مستند سفرنامه عشاق روایت‌کننده خادمیِ جوانی معلول به زائران حسینی در سفر به کربلای معلی است که اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو فیلم‌ساز سینمای جوان افزود: شخصیت اصلی مستند جوانی است که شرایط فیزیکی خاصش به نوعی او را برای خدمتگذاری به زائران محدود کرده ولی در ادامه اتفاقاتی رخ می‌دهد که این جوان را برای خادمی مصمم‌تر می‌کند.

این مستندساز با بیان اینکه هنرمندان این اثر که ساخت آن 4 روز به طول انجامید، خوزستانی هستند، بیان کرد: این مستند قبل از پایان ماه صفر در شبکه استانی خوزستان و شبکه مستند به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش تسنیم، بهرامی تاکنون مستندهای زیادی از جمله نگین زاگرس، نیم کره عرض و حقیقت لبخند را کارگردانی کرده است.

تصاویر زیر لحظاتی از پشت صحنه ساخت مستند سفرنامه عشاق را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

مستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنه‌مستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنهمستند سفرنامه عشاق به نمایش گذاشته می‌شود+ تصاویر پشت صحنه R41468/P1377/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود