Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر حسین آلبوغبیش سرباز جان‌ باخته ارتش در حادثه زلزله کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، امروز مراسم تشییع پیکر حسین آلبوغبیش سرباز جان‌ باخته ارتش در حادثه زلزله کرمانشاه با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی خرمشهر و پادگان دژ به نمایندگی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور گسترده مردم در شهرستان خرمشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم ناخدا حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر ضمن تسلیت به خانواده این سرباز عزیز اظهار داشت: کارکنان نیروهای مسلح و ارتش در اولین ساعات رخ دادن این حادثه تلخ به کمک هموطنان داغ دیده شتافته و در کنار مردم حضور داشتند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله در چند روز آینده کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان و خانواده‌های پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

خرمشهر/تشییعخرمشهر/تشیعخرمشهر/تشیعتشییع پیکر سرباز جان‌باخته خرمشهری در زلزله کرمانشاه + تصاویر R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد