Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:25:05 GMT

صدور 300 پروانه کسب در فردیس لزوم نظم صنفی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۴۷۱۶

صدور 300 پروانه کسب در فردیس لزوم نظم صنفی

رئیس اتاق اصناف فردیس از صدور 300 پروانه کسب از سوی اتاق اصناف در این شهرستان خبر داد و گفت: به صورت میانگین در هر واحد صنفی 4 نفر فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور با بیان اینکه تجارت در فردیس یکی از نقاط قوت این شهرستان برای اشتغال است، گفت: فردیس دو خیابان تجاری با وسعت، در دل خود جای‌داده، می‌توانیم در این عرصه برای افزایش اشتغال فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف فردیس در ادامه ایجاد شهرک تجاری به همراه نظم صنفی در فردیس را مهم اعلام کرد و گفت: اگر نظم صنفی در سطح شهر وجود نداشته باشد قطعاً در این مورد با مشکل مواجه می‌شویم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس بابیان اینکه می‌توانیم با آموزش‌های لازم و ایجاد نظم صنفی شهرستان فردیس را به یک‌قطب تجاری در استان البرز و حتی کشور تبدیل کنیم، گفت: با این راهکار می‌توانیم معضل بیکاری شهرستان فردیس را حل کنیم البته برای انجام این کار به کمک ادارات و سازمان‌های مربوطه احتیاج است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید