Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:42:38 GMT

دانلود کتاب کارگاه آموزش قالي بافي

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۵۲۷۲

دانلود کتاب کارگاه آموزش قالي بافي

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ اطلاعات به روز نشده است.
دانلود کتاب کارگاه آموزش قالي بافي

قالي يا فرش، نوعي گستردني بافته شده از الياف پنبه، پشم و در بعضي موارد ابريشم است که معمولا براي پوشش زمين به کار ميرود. از آنجا که قالي و فرش هميشه نقش هاي زيبا بر خود داشته اند، امروزه به جنبه تزئيني آن نيز توجه ميشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مطلب کتاب کارگاه آموزش قالي بافي را براي شما آماده کرده ايم.
در اين کتاب که شامل 156 صفحه است شما با اصول قالي بافي از صفر تا صد آشنا ميشويد.
در ادامه مطلب ميتوانيد مشخصات اين کتاب را مشاهده کرده و آن را دانلود کنيد.


(نمونه يکي از صفحات اين کتاب)


کتاب کارگاه آموزش قالي بافي را دانلود کنيد:
دانلود کتاب (حجم 11.2 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/08/24
ساير کتاب ها
مشخصات:
● فرمت کتاب : PDF
● زبان : فارسي
● تعداد صفحات : 156


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی گفت: افق سال آینده، تشکیل ۱۰۰ هزار گروه است که این گروه‌ها حول حجاب و عفاف و دستاوردهای انقلاب تولید اثر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی اظهار کرد: تربیت، زیربنای هر فعالیتی در آموزش و پرورش است و اگر دانش‌آموزان مسیر خود را پیدا و مشکلات انگیزشی را حل کنند، دیگر امور حل خواهد شد.

وی افزود: اعتقاد بر این است که معلمان فیزیک و علوم نیز یک معلم تربیتی هستند، به همین منظور پیوستی تعریف و در همین راستا در کنار هر یک از این کتب درسی، یک کتاب به‌عنوان پیوست فرهنگی در نظر گرفته شده است که نمره دانش‌آموز از این کتاب در نمره کلاسی او مؤثر است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تلفیق بین آموزش و پرورش آغاز شده است و انتظار می‌رود در سال آینده به خوبی انجام شود، تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی یا به تعبیر درست‌تر، «معاونت تربیتی» یکی از اصلی‌ترین ابعاد تعلیم و تربیت به شمار می‌رود که اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و رساندن کار تربیتی به مدرسه و جذاب‌سازی فرآیندهای تربیتی از مهمترین آن‌ها است.

پورثانی ادامه داد: اقدام مهم دیگر، طراحی سند تحول معاونت پرورشی است که مقدمات این کار در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است، این اقدام پس از چندین سال انجام می‌شود و امید است باعث تحول در فرایند تربیتی در کل کشور شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم ۱۷ میلیون دانش‌آموز اثرگذار، کنشگر و فعال در کشور وجود دارد، گفت: نگاه ما به دانش‌آموز، نگاه یک دانش‌آموز اثرگذار است و همگان دیدند که در انتخابات سال جاری، آموزش و پرورش اقدامی فوق‌العاده انجام داد و نه تنها رای‌اولی‌ها، بلکه همه دانش‌آموزان پای کار بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخابات، مسجد، اعتکاف و اربعین هر یک، محیط یادگیری است، اضافه کرد: تمام این محیط‌ها باید توسط وزارت آموزش‌وپرورش به رسمیت شناخته شود.

پورثانی با اشاره به تشکیل ۵۰ هزار گروه جهاد تبیین که هر گروه بین پنج تا هفت نفر عضو دارد، افزود: افق سال آینده، تشکیل ۱۰۰ هزار گروه است که این گروه‌ها حول حجاب و عفاف و دستاوردهای انقلاب تولید اثر می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستور برنامه هفتم است که هر دانش‌آموز هر سال حداقل یک‌بار باید به اردو برود، خاطرنشان کرد: گفتمان تربیت، گفتمان غالب آموزش و پرورش است و به‌دنبال این هستیم که گفتمان تربیت به گفتمان غالب نظام اسلامی تبدیل شود.

کد خبر 736951

دیگر خبرها

  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد
  • در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده
  • آموزش: چگونه از گوگل فوتوز عکس دانلود کنیم؟
  • متن و ترجمه جز سوم قرآن کریم + دانلود صوت
  • افزایش تولید گز بلداجی در آستانه نوروز
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند