Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای هلال احمر با ابزارهای آواربرداری و سگ‌های زنده یاب به محل ساختمان‌های فروریخته در مناطق زلزله زده غرب کشور رفته‌اند تا بتوانند افرادی را که زیر آوار گرفتار شده‌اند پیدا کنند و نجات دهند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

سگ‌های زنده یاب در زلزله کرمانشاه + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: بیش از ۷۲ درصد از قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی کودکان و زنان هستند.

وی افزود: به علت حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بخش بهداشت و درمان در غزه به طور کامل فروپاشیده است.

اسماعیل ثوابته بیان کرد: اشغالگران مرکز درمانی شفا در غزه را به گورستان جمعی تبدیل کردند.

وی افزود: اشغالگران عامدانه بیمارستانها در غزه را می‌سوزانند. اشغالگران مرکز درمانی ناصر را در خان یونس به مرکز بازجویی و شکنجه تبدیل کرده اند.

ثوابته بیان کرد: اشغالگران بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل پزشکی را اعدام کرده اند. از جامعه بین المللی می‌خواهیم که بیمارستان‌های صحرایی بفرستند و کادر پزشکی به غزه اعزام کنند.

وی اعلام کرد: از نهادهای بین المللی می‌خواهیم که به اشغالگران فشار وارد کنند تا تجاوزش را متوقف سازد و کادر پزشکی را آزاد کند. اشغالگران عامدانه در راستای بحرانی کردن اوضاع انسانی در غزه حرکت می‌کند.

ثوابته بیان کرد: اشغالگران اقدام به تخریب شبکه آب و فاضلاب در غزه کرده اند. همه گذرگاه‌های غزه بسته است و خبری از کمک‌ها نیست. از مصر می‌خواهیم که گذرگاه را به طور کامل را باز کند. بیش از ۲۰ هزار بیمار نیاز به درمان در خارج به شکل سریع دارند.

وی افزود: کشورها کمک‌هایی ارسال کردنند اما به غزه نرسیده است. همچنان هفت هزار نفر زیر آوار هستنند.

کد خبر 6083705

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند | ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۱۴۱ اهدای کلیه از افراد زنده در سال ۱۴۰۲ در اصفهان ثبت شد