Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-20@00:15:26 GMT

کمک دولت به مناطق زلزله‌زده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۶۳۹۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۸۱ میلیارد تومان بصورت بلاعوض به این مناطق تخصیص یافت.به گزارش بلاغ، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز( چهارشنبه 24 آبان) در حاشیه جلسه هیئت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات دولت در 4 سرفصل برای مناطق شهری و روستایی زلزله زده از همین امروز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: 659 میلیارد تومان تسهیلات و 281 میلیارد تومان بصورت بلاعوض به این مناطق تخصیص یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت : برای خانواده‌های آسیب دیده در مناطق روستایی 25 میلیون تومان و برای خانوارهای روستایی 35 میلیون‌تومان اعتبار تخصیص خواهد  یافت. همچنین برای خانوارهای روستایی 5 میلیون تومان و شهری 6 میلیون‌ تومان وام بلاعوض درنظر گرفته شده است.

 نوبخت عنوان کرد: برای  مرمت و تعمیر خانه‌ها 12 میلیون تسهیلات چه شهری و چه  روستایی پیش بینی شد همچنین برای اسکان موقت زلزله زدگان 3 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. برای خرید لوازم خانگی نیز 10 میلیون تسهیلات درنظر گرفته شده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین بانک مرکزی بخش‌نامه‌ای تا 10 میلیون‌تومان قرض الحسنه برای زلزله‌زدگان تعیین کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران