Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه 22 آبان نود با محوريت بررسي حذف تيم ملي جوانان از رقابت هاي قهرماني آسيا و ماجراي جادوگري در فوتبال ايران از ساعت 22:40 دوشنبه روي آنتن شبکه سه رفت.
به گزارش مشرق، در ابتداي برنامه سوال مسابقه نظرسنجي درباره حريف احتمالي تيم ملي ايران از ميان تيم هاي سيد يک جام جهاني پخش شد. عادل فردوسي پور اعلام کرد براي تيم هاي سيدهاي بعد هم نظرسنجي انجام مي شود و بينندگاني که کل هم‌گروه‌هاي ايران را درست پيش بيني کنند برنده جوايز ويژه مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوابق عملکرد تيم ملي ايران در بازي هاي رودررو با تيم هاي سيد يک گروه بندي جام جهاني مرور شد.

کليپ خلاصه از آنچه در برنامه امشب خواهيم ديد پخش شد و شامل بخش هاي زير بود:
مرور پلي آف دراماتيک تيم ملي مقابل ايرلند؛ افسوس در دوبلين و اشک در تهران
بررسي ماجراي حذف عجيب تيم ملي جوانان
بخش هاي ويژه راجع به جادوگري در فوتبال ايران
آيتم ويژه نود به بهانه درگذشت اکبر افتخاري پيشکسوت فوتبال ايران پخش شد.
خلاصه و حواشي دو مسابقه دوستانه تيم ملي در اتريش و هلند مقابل پاناما و ونزوئلا پخش شد.(فيلم)
عادل فردوسي پور ضمن اعلام تسليت و ابراز همدردي با مردم غرب کشور به خاطر زلزله مهيب رخ داده اعلام کرد همه مردم ايران در کنار مردم کردستان و کرمانشاه هستند و در ادامه ارتباط تلفني با استاندار کرمانشاه در اين خصوص برقرار شد.
بازوند استاندار کرمانشاه روي خط آمد و گفت: 407 نفر تا به حال در اثر زلزله جان خود را از دست دادند و 6800 نفر مجروح شدند. 1930 روستا و 7 شهرستان خسارت ديده است.
وي در ادامه گفت: در آن منطقه هنوز پس لرزه رخ مي دهد به همين خاطر مردم نگران هستند و مجبور مي شوند بيرون از خانه هاي خود اسکان پيدا کنند.
بازوند درباره نيازمندي هاي مردم گفت: فصل سرما است و مردم نيازمند پتو هستند و چادر که هلال احمر آن را تامين مي کند و آب بسته بندي، کنسرو و خرما از ديگر نيازها است. اگر کمک هاي خود را به هلال احمر بدهند ستادي در فرودگاه هست و هرچه از طريق فرودگاه برسد به ستاد بحران تحويل مي شود و بلافاصله در شهرستان ها توزيع مي شود.
استاندارد کرمانشاه در پايان گفت: ما در کنار تمام هم استاني هاي خودمان هستيم و خيلي از روستاها و شهرستان ها را بازديد کرديم و در غم آنها شريک هستيم و هرکاري بتوانيم براي کمک به آنها مي کنيم.
آناليز عملکرد سامان قدوس و احمد عبدالله زاده دو بازيکن تازه وارد تيم ملي در ادامه به پخش رسيد.

بررسي حذف تيم ملي جوانان با بي اطلاعي سرمربي و سرپرستان تيم از قوانين انجام شد و مشخص شد اتفاق عجيبي نيفتاده و تيم با قوانين مرسوم مسابقات حذف شده است اما هيچ کدام از مسئولان تيم حاضر به آمدن پشت خط و پاسخگويي نشدند.


مصاحبه با بازيکنان تيم ملي بعد از بازي ونزوئلا بخش بعدي بود که روي آنتن رفت.
آناليز روش جديد بازي ريسکي و با پرس سريع تيم ملي در بازي مقابل پاناما و ونزوئلا در ادامه پخش شد.
اولين آيتم از پرونده جادوگري در فوتبال در مصاحبه با بازيکنان سابق سايپا پخش شد. حميد جعفري، فرهاد خانگلي، هادي عقيلي و يکي ديگر از بازيکنان سايپا که تمايل نداشت نامش فاش شود ماجراهاي سايپا در فصل 83-82 ليگ برتر و فعاليت جادوگر در اين تيم را افشا کردند. اتفاقاتي از قبيل دعانويسي در اين تيم و پرسيدن نام مادر بازيکنان براي چيدن ترکيب تيم با حروف ابجد نام مادر بازيکنان! تيمي که در ابتداي فصل 6 بازي پياپي به پيروزي رسيد اما در انتها به پلي آف دسته اول سقوط کرد!(فيلم)
گزارش دوم شامل صحبت هاي جادوگري بود که اعتقاد داشت مي تواند تيم برق شيراز را قهرمان ليگ برتر کند و فقط منچستر مي تواند اين تيم را شکست دهد و ادعا داشت بسياري از نتايج فوتبال از جمله قهرماني آلمان در جام جهاني را او رقم زده است!(فيلم)
گزارش سوم درباره تيم پاس و ماجراهاي اين تيم در فصل 82-81 بود و محسن بياتي نيا، علي جانملکي و ميثم منيعي بازيکناني بودند که در اين مصاحبه پرده از اتفاقات پاس تهران در آن دوره و فعاليت جادوگران در تيم برداشتند. بياتي نيا در بخشي از صحبت هايش گفت تاثير تصميمات جادوگر در تيم به حدي بود که در يک بازي مقابل پرسپوليس سه مهاجم تيم ما هر کدام 30 دقيقه به ميدان رفته و تعويض شدند و توجيه آنها خسته کردن تيم حريف بود اما در نهايت نتيجه هم نگرفتيم و تيم شکست خورد!(فيلم)



نادر فريادشيران مربي سابق فوتبال در ادامه روي خط آمد و از ماجراهاي جادوگري در تيم سايپا در سال هاي گذشته صحبت کرد. فريادشيران در صحبت هاي خود شخصي به نام امير اسکندري معروف به الف.الف را جادوگر تيم سايپا معرفي کرد که براي ماندن اين تيم در ليگ برتر يک خودروي زانتيا از باشگاه هديه گرفته است. فريادشيران در صحبت هاي خود بهمن دهقان انتظامات وقت باشگاه سايپا را رابط ورود اين جادوگر به باشگاه معرفي کرد و گفت صحبت هاي من آن دوره با سند و مدرک در کميته انضباطي اثبات شد و از شکايت هاي وارده تبرئه شدم و الان هم حاضرم تمام حرف هايم را در دادگاه تکرار کنم و از هيچ شکايتي نمي ترسم چون سند دارم.(فيلم)
صحبت ها و ادعاهاي عجيب يکي ديگر از جادوگران فوتبال گزارش بعدي بود و مکالمه تلفني با اين شخص پخش شد.(فيلم)
بهمن دهقان که در سال‌هاي اخير به عنوان دوست و وکيل علي دايي در فوتبال فعاليت مي کند در واکنش به صحبت هاي فريادشيران روي خط تلفني آمد و گفت بخشي از صحبت هاي آقاي فريادشيران درست است اما بخش ديگر راطوري که خودش دوست دارد مطرح مي‌کند. اين که مي گويند من رابط آقاي اسکندري بودم اصلا صحيح نيست و خود کميته فرهنگي باشگاه و مسئول آن اين شخص را به من معرفي کردند و گفتند نفسش حق است و مي تواند کارشناسي کند و به تيم کمک کند. در آن زمان که فصل 83-82 بود من اين مطلب را به آقاي مايلي کهن منتقل کردم و ايشان گفتند به اين مسائل اعتقاد ندارم اما آقاي فرياشيران يک مشکلي دارد، با شما بيايد و اگر مشکل ايشان حل شد من او را قبول مي‌کنم. نمي دانم آقاي فريادشيران اين مسئله را باور داشت يا نه اما با هم به مجموعه آقاي اسکندري رفتيم و مشکلش که فکر مي کنم درباره سند ملک بود را مطرح کرد. شما که اعتقاد نداريد چرا به آنجا رفتيد؟(فيلم)
مصاحبه با حجت الاسلام زائري پژوهشگر ديني در ادامه پخش شد و نگاه دين به بحث سحر و جادو در فوتبال مورد بررسي قرار گرفت. به اعتقاد اين پژوهشگر بحث سحر و جادو هيچ ربطي به دين نداشته و کلمه دعا و دعانويسي هيچ ارتباطي با دعاي واقعي که در راز و نياز با خدا انجام مي شود و در دين آمده ندارد و کاملا خلاف دين است. وي همچنين گفت ارتباط دادن نتيجه بازي به ائمه و معصومين هم صحيح نيست و اگر يک تيم بخواهد با توسل به ائمه برنده شود در مقابل تيم ديگري که همين راه را رفته به کجا مي رسد؟ من حتي بعد از رسيدن به پيروزي هم مخالف تقدير و تشکر و گذاشتن نتيجه به حساب ائمه معصومين هستم.(فيلم)

دوربين مخفي نود و گفت و گو با يکي ديگر از جادوگران و مراجعه به او براي نتيجه گيري در فوتبال در ادامه پخش شد.(فيلم)

گفت و گو با رضاييان مديرعامل اسبق تيم فولاد درباره جادوگري که گفته بود تيمش را قهرمان مي کند پخش شد.(فيلم)
گفت و گو با حميد عليدوستي و محمد انصاري در شهر کتاب آيتمي بود که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خواني پخش شد.

تجربه ها و مشاهدات مردم و مخاطبان نود از وجود جادوگري در فوتبال بخش بعدي بود که پخش شد.(فيلم)

عبدالله سمامي عضو کميته اخلاق فوتبال روي خط تلفني آمد و گفت من از برنامه بسيار خوب امشب شما ممنونم و حتما از اين موضوع استفاده مي کنيم اما کميته اخلاق به تنهايي قادر نخواهد بود براي برچيدن اين موضوع اقدام کند و نياز به همراهي رسانه‌ها، باشگاه‌ها و کميته‌هاي فرهنگي باشگاه‌ها دارد. در مباحث قضايي نياز به بحث اثبات داريم، بسياري از افرادي که در برنامه نود به آنها اشاره شده وقتي در کميته اخلاق حاضر مي شوند نمي توانند حرفشان را بنويسند و گواهي کنند و در مقابل چنين چيزي بايستند و همکاري خودشان را ادامه بدهند در اين زمينه مشکلاتي داشتيم ولي تعدادي از آنها هم اطلاعات خوبي به ما داده‌اند. در رابطه با اين پرونده‌ها با علي عباسي مدير عامل باشگاه سياه جامگان چنين برخوردي داشتيم و او را محروم کرديم اما تا زماني که نتوانيم چيزي را به اثبات برسانيم نمي‌توانيم برخوردي کنيم.
پيش بازي استقلال - سياه جامگان و چند مسابقه خاطره انگيز استقلال در مشهد به بهانه بازي هفته آينده دو تيم در ادامه به پخش رسيد.(فيلم)
از نود تا نود با مرور حواشي هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و شامل خبرهاي زير بود:
مهرداد قنبري که اين فصل به گسترش فولاد پيوسته بود مانند فخرالديني و تيموريان از تيم کنار گذاشته شد
ساناک به عنوان دستيار شفر در استقلال مشغول شد
رده بندي جام شهدا و برتري پديده در ضربات پنالتي مقابل پارس جنوبي
رونمايي از البسه جديد تيم ملي براي جام جهاني در اسفندماه
شکست رسانه ورزش در بازي بزرگداشت منصور پورحيدري مقابل پيشکسوتان استقلال
گل‌ها و نتايج هفته دوازدهم ليگ دسته اول آخرين بخش نود اين هفته بود که در جدول پخش قرار گرفت.
روزنامه هاي ورزشي سه شنبه مرور شد که اکثر آنها به حادثه زلزله کرمانشاه واکنش نشان داده بودند.
با پخش آخرين آمار نظرسنجي برنامه اين هفته نود ساعت 2:03 بامداد سه شنبه به پايان رسيد. در انتهاي اين برنامه با شرکت يک ميليون و 547 هزار نفر در نظرسنجي، 28،6 درصد اعلام کردند ترجيح مي دهند تيم ايران در جام جهاني با روسيه همگروه شود، 15،5 درصد آرژانتين و 13،6 درصد لهستان را انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی