Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ٬حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نشست هم اندیشی مروجان کتاب خوانی با حضور شاعر و نویسنده برجسته کشور،استاد بیوک ملکی وشاعران،نویسندگان و دوستداران کتاب در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

وی افزود:متاسفانه در جنوب کرمان از زیرساخت های قوی در هیچ حوزه‌ای، بویژه فرهنگی، برخوردار نیستیم،و همه مسئولان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در دولت تدبیر و امید درجنوب کرمان افزود:جنوب کرمان دارای 7ناشر با 171 اثر است، همچنین 31 نمایشگاه منطقه ای و 4 نمایشگاه استانی در این منطقه برگزار شده است.

اسحاقی از برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی در جیرفت خبر داد و اظهار کرد : امسال نمایشگاه کتاب با رویکرد متفاوتی نسبت به سال گذشته در هفته اول دی ماه از دوم تا هشتم دی ،در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود:یکی از کارهای خوبی که در جنوب کرمان انجام شده است معرفی معین های اقتصادی در این منطقه است که پروژه های اقتصادی خوبی را ارائه کردند.

اسحاقی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با استاندار کرمان تصریح کرد:طبق برنامه ریزی های انجام شده بزودی یک معین فرهنگی در جنوب کرمان با اولویت رودبار جنوب به منطقه معرفی و اقدامات فرهنگی خوبی در جنوب کرمان ارائه می‌شود.

نشست هم اندیشی مروجان کتاب خوانی با حضور شاعر و نویسنده برجسته کشور استاد بیوک ملکی وشاعران ،نویسندگان و دوستداران کتاب در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

دراین مراسم از تعدادی از نویسندگان، مدیران،شاعران و دوستداران کتاب و کتاب خوانان برتر به صورت ویژه تجلیل شد.
انتهای پیام/ح

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

این جشنواره از سوی خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: اقدام یک مؤسسه فرهنگی هنری در برگزاری این جشنواره با همراهی نهاد‌های دولتی و همچنین همتی که برای برگزاری این برنامه خوب انجام شد جای قدردانی دارد.

وحید محمدی با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند، افزود: استان‌های کرمان و یزد پیوند‌های فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویداد‌ها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم، گفت: این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود و انتظار می‌رود در این جشنواره اتفاقات خوبی رقم بخورد و با همکاری دیار کرمان بتوانیم این جشنواره را به خوبی در سطح کشور برگزار کنیم.

حسین دشتی، افزود: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و اختتامیه جشنواره ۱۸ تیرماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود. 

برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کار‌های برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به آدرس Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند