Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- وزیر بهداشت ضمن بازدید از بیمارستان طالقانی کرمانشاه و عیادت از مصدومان این بیمارستان با اشاره به این که خوشبختانه وضعیت درمانی مصدومین زلزله خوب و مناسب است، افزود: طبیعی است که پذیرش ۶۰۰ مصدوم در ساعات اولیه حادثه، با مشکلاتی همراه باشد ولی در کمتر از ۲۴ ساعت بالغ بر ۳۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است و تعدادی از مصدومان نیز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دکتر سیدحسن هاشمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت با ثباتی داریم و شرایط عادی است، افزود: این ثبات را مرهون تلاش ۲۴ ساعته پرسنل عزیز بیمارستان، همکارانی که از سایر دانشگاه ها آمدند و افرادی که به صورت خودجوش کمک کردند، هستیم.
وزیر بهداشت از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، روسای بیمارستان‌ها، پرسنل درمانی، اعضای هیات علمی و همه کسانی که از ساعات اولیه این حادثه کمک کردند، تشکر کرد.
هاشمی در ادامه به خدمات بی‌نظیر اورژانس کشور در این حادثه اشاره کرد و گفت: اورژانس یکی از دستگاه‌هایی است که خدمات قابل قبولی را در این حادثه ارائه کرده است و مورد تایید نمایندگان مردم و مدیران استانی است.
وی با اشاره به این که کار ما هنوز ادامه دارد، افزود: مدیران از تهران به صورت دوره‌ای برای کمک به عزیزان حادثه دیده، بیمارانی که نیازمند جراحی هستند به منطقه اعزام می‌شوند و مشکلات درمانی و روانی را نیز رسیدگی خواهند کرد.
وزیر بهداشت با بیان این که وضعیت کاملا عادی است و نیازی به حضور همکاران دیگر استان‌ها در اینجا نیست، افزود: هرکس در استان خود به کارها و وظایفش عمل کند.
هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه از نظر تامین خون، دارو و تجهیزات، نیازی نداریم و البته کمک رسانی باید ادامه داشته باشد، گفت: متاسفانه بعضی از بیمارستان‌ها در منطقه آسیب دیده‌اند که از رییس دانشگاه و ستاد وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم که موضوع را بررسی کنند که اگر سازه آسیب ندیده است حتما در اولین فرصت ساختمان را به حالت عادی بازگردانده و به فعالیت خود ادامه دهند.
وزیر بهداشت گفت: متاسفانه بعضی از بیمارستان‌هایی که عمر سازه آنها به کمتر از ۳ سال می‌رسد، با این زلزله آسیب دیده است و این در حالی است که برخی از ساختمان‌ها با عمر ۵۰ سال آسیب کمتری دیده‌اند و باید دید آیا در ساخت این ساختمان‌ها تقلبی شده است و لذا از دستگاه قضایی درخواست دارم که از روش‌های قانونی با مجریان، پیمانکاران و یا ناظران این ساختمان‌ها برخورد شود و ما مقصران در ساخت بناهای ناایمن درمانی را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم. 
بنابر اعلام وب‌دا، هاشمی یاد آور شد: مجموعه ما باید در سخت‌ترین شرایط خدمت رسانی کند و اگر از مدار خدمت خارج شود، هر آسیبی که به مردم برسد تبعا مسئولیتش با کسانی است که کارشان را درست انجام نداده اند.
وزیر بهداشت ضمن قدردانی از ارتش، سپاه، بسیج و همه ارگان‌هایی که در این حادثه به وزارت بهداشت کمک کردند، افزود: از هوانیروز تشکر ویژه دارم که واقعا روز گذشته بی‌نظیر عمل کرد و هر ۵ دقیقه یک پرواز برای انتقال مجروحین انجام داد.
وی همچنین از ارگان‌هایی که در برپایی بیمارستان‌های صحرایی کمک کردند، تشکر کرد.
وزیر بهداشت در پایان ضمن دعا برای شفای کامل مصدومان این حادثه دردناک، از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر و آرامش مسئلت کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید

صفر علی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد سرویس کارکنان با گاردریل در جاده امام رضا (ع) به ۳۰ نفر اظهار داشت: این حادثه بعد از پلیس راه قدیم شریف آباد رخ داد.

رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت گفت: ۲۳ نفر از این مصدومان به بیمارستان شهدای پاکدشت و هفت نفر به بیمارستان زعیم منتقل شدند.

وی گفت: برای این حادثه ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شد.

حسین آبادی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در پی انحراف دستگاه اتوبوس و برخورد با نیوجرسی در ورودی روستای عبدل آباد در محدوده پاکدشت رخ داد.

کد خبر 6056576

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان مهاباد به دستگاه انژکتور سی‌تی‌اسکن
  • ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • اختصاص دومین دستگاه سی.تی‌اسکن به گناوه
  • انجام اولین پرتو درمانی توسط دستگاه جدید شتاب‌دهنده در بیمارستان گلستان اهواز
  • وجود بیش از ۴۵۰ مدرسه سنگی و ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • حکم قطعی پرونده حادثه فوت ۶ کارگر معدن طزره دامغان صادر شد/ کارفرما و شرکت مقصر شناخته شدند
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید
  • فعالیت اورژانس ۱۰۶۷ بیمارستان کشور در نوروز/ حضور ۲۳۰۰۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی