Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از اعزام نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود امامی‌یگانه با ارائه آخرین گزارش کمک‌های استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه در اردبیل اظهار داشت: 13 دستگاه خودرو شامل 5 دستگاه آمبولانس، 6 خودرو کمک‌دار، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون، یک هزار و 384 دستگاه چادر، پنج هزار و 33 تخته پتو، یک هزار و 875 تخته موکت، 15 هزار بطری آب، یک هزار و 24 شعله والور، 230 شعله فانوس و 216 ست ظروف به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از ارسال کمک‌های استان به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد و افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به تعداد 51 نفر در قالب 10 تیم تخصصی امداد و نجات به این مناطق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اردبیل 9 پایگاه، در مشگین‌شهر سه پایگاه، گرمی 3 پایگاه، نیر3 پایگاه، کوثر3 پایگاه، بیله‌سوار 4 پایگاه، پارس‌آباد 5 پایگاه، خلخال 3 پایگاه، سرعین 2 پایگاه، و نمین 4 پایگاه و در مجموع 39 پایگاه در سطح استان ابجاد شده است.

امامی‌یگانه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز 20 نفر پرستار و کارشناس به همراه 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کاملو آب و فاضلاب روستایی 2 دستگاه تانکر سیار 10 هزار لیتری اعزام کرده است.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه